Nie znalezlismy miasta lub kina odpowiadajacemu Twojemu wyszukiwaniu
Kinoteka
Warszawa, Plac Defilad 1
Repertuar dla kina Kinoteka jest odświeżany w każdą środę w godzinach popołudniowych. Aktualizowane są godziny seansów oraz filmy grane w danym kinie. Kup bilety przez stronę wybranego kina lub przez system sprzedaży biletów z jakim kino współpracuje.
Żona Hanno zostaje zabita podczas najazdu Rzymian, a on sam trafia do niewoli. Aby pomścić śmierć ukochanej, mężczyzna postanawia walczyć na arenie jako gladiator.
Historia biolożki, Simony Kossak, która po ukończeniu studiów postanawia porzucić dawne życie w Krakowie i rozpocząć pracę w Białowieży. Na miejscu poznaje znanego fotografa przyrody, a wspólna pasja sprawia, że zaczyna ich łączyć szczególna więź.
Dwie młode kobiety, które z potrzeby serca szerzą słowo Boże, pukają do drzwi domu pana Reeda (Hugh Grant). Otwiera im z pozoru czarujący mężczyzna, który szybko pokazuje swoją diaboliczną naturę. Kobiety orientują się, że wszystkie wyjścia z domu zostały zamknięte, a ich podejrzany gospodarz co chwila pojawia się, aby zadać im kolejną zagadkę testującą ich wiarę. Rozpoczyna się śmiertelnie niebezpieczna gra, w której stawką jest przetrwanie. Głosicielki wiary będą musiały wykorzystać cały swój spryt, aby uciec z domu grozy pana Reeda.
Młoda striptizerka wychodzi za mąż a jej wybrankiem jest syn rosyjskiego oligarchy. Rodzice młodego mężczyzny postanawiają jednak przybyć do USA i unieważnić małżeństwo.
Wszyscy mieszkańcy Treflikowa przygotowują się do Wigilii. Kiedy jednak z całego miasta znikają choinkowe bombki, Treflik i Treflinka ruszą ich tropem, aby dowiedzieć się, kto stoi za kradzieżą.
Takumi mieszka wraz z córką w małej wiosce niedaleko Tokio. Pewnego dnia dowiaduje się, że tuż obok jego domu ma powstać glamping dla zamożnych mieszkańców miasta.
Po śmierci męża i wyjeździe córki, 70-letnia Mahin czuje się samotna. Przekonana przez przyjaciółki, próbuje ożywić życie uczuciowe, zapraszając samotnego taksówkarza Faramarza na wieczór.
Film opowiada historię Wandy Rutkiewicz, pierwszej kobiety na najwyższych szczytach świata. Reżyserka, również alpinistka, podąża jej śladami w Himalajach, poszukując odpowiedzi na tajemnicę jej zaginięcia 30 lat temu.
Rodzina żyjąca samowystarczalnie na norweskiej farmie doświadcza tragedii, która wywraca ich życie do góry nogami. Film, wplatając prywatne zdjęcia i materiały wideo, ukazuje ich próbę znalezienia nowej drogi życia w czasach smutku.
Starzejąca się gwiazda telewizyjnego show doświadcza potwornych konsekwencji zażycia nielegalnego leku, który ma ją zmienić w młodszą, lepszą wersję samej siebie.
Wpływowy adwokat Roy Cohn bierze pod swoje skrzydła młodego biznesmena i uczy go, jak za pomocą wszystkich, nawet najbardziej wyrachowanych, metod grać o najwyższą stawkę i osiągać upragnione cele.
Pomysł, żeby Palestyńczyk pokazał w dokumencie zamknięty świat żydowskich osiedli na Zachodnim Brzegu, wydaje się karkołomny. Miał jednak spore szanse powodzenia. Reżyser nawiązuje kontakt z przyjacielem sprzed lat - obecnie ortodoksyjnym osadnikiem, do którego wybiera się z kamerą w odwiedziny. Co wyniknie z tego spotkania? Yvann Yagchi zderza ze sobą przeciwstawne perspektywy i pokazuje, do jakiego stopnia historia jego narodu została wypaczona przez lata manipulacji. Pochodzący z rodziny przedwojennych intelektualistów reżyser pokazuje nam Palestynę sprzed 1948 roku - kraj zupełnie inny od naszych wyobrażeń. Łącząc archiwalia, rodowe pamiątki, animacje i efekty współczesnych poszukiwań, odsłania ślady dawnej świetności swojej rodziny - i kraju. Wbrew tytułowemu sloganowi, który - powtarzany przez lata - zakorzenił się w powszechnej świadomości nie tylko w Izraelu.
Ogromny pożar pożera największe wysypisko śmieci w Hongkongu. Nielegalnie składowane toksyczne odpady wybuchają i płoną, liczniki Geigera szaleją, a miasto zalewa ocean ognia . Rozpoczyna się walka z żywiołem, który chce pochłonąć 7 milionową metropolię.
Ekspert od bezpieczeństwa Gao Xiaojun (Andy Lau) trafia na pokład porwanego samolotu z 800 pasażerami na pokładzie. Porywacze zaczynają zabijać zakładników wśród których znajduje się jego była żona i niewidoma córka. Na 3 tysiącach metrów zaczyna się nierówna walka w której potrzeba będzie tyle samo odwagi i umiejętności, co zimnych nerwów i sprytu.
Na początku XX w. Chiny przechodzą przez okres wewnętrznego rozbicia i chaosu. O władzę walczą ze sobą prywatne armie, watażkowie i potężne szkoły sztuk walki. Umierający mistrz wyznacza następcę, ale gdy chętnych jest więcej - pojedynek pozostaje jedynym rozwiązaniem.
Tytułowa baza, zlokalizowana na jednym z największych lotnisk kontynentu, to miejsce, gdzie setki paryskich taksówkarzy czekają na kolejny kurs. Wszyscy są migrantami - przebywanie w miejscu, gdzie nieustannie lądują samoloty z całego świata daje im namiastkę kontaktu z odległą często o tysiące kilometrów ojczyzną. Każda z niepowtarzalnych postaci, które przewijają się przed wszędobylską kamerą, ma do opowiedzenia dziesiątki anegdot. Baza to dla nich nie tylko poczekalnia. Można tu spotkać krajanów, znajomych, napić się kawy, zagrać w ping ponga, pomodlić się i pogadać. W powietrzu tętnią egzotyczne rytmy: hiphop z przedmieść miesza się afrobeatem. Nieustannie zmieniając protagonistów i eksperymentując z ustawieniem kamery, Vadim Dumesh tworzy fascynujący obraz niepowtarzalnego mikrokosmosu, w którym odbija się współczesna Francja.
Historia Imeldy Marcos jest jak żywcem wyjęta z baśni… lub opery mydlanej. Królowa piękności (kiedy w jednym z konkursów zajęła drugie miejsce, wywołała skandal, domagając się zmiany werdyktu) i znakomita śpiewaczka, a jednocześnie polityczna spadkobierczyni jednego z najpotężniejszych filipińskich klanów, znajduje swojego księcia z bajki w osobie przyszłego prezydenta, Ferdinanda Marcosa. Niepohamowana żądza władzy i bezgraniczny egocentryzm pary sprawią, że on przejdzie do historii jako bezwzględny, chciwy dyktator, a ona zostanie zapamiętana jako posiadaczka największej na świecie kolekcji butów. Ale film Diaz pokazuje tytułową bohaterkę jako postać wielowymiarową. Imelda to niewątpliwie narcystyczna księżniczka rozkochana we wnętrzach swoich bajkowych pałaców i w budowanej latami propagandowej legendzie o matce narodu. Z drugiej strony trudno zaprzeczyć, że jej spektakularne przedsięwzięcia - jak choćby popularyzacja antykoncepcji - wpłynęły na poprawę losu filipińskich kobiet.