Nie znalezlismy miasta lub kina odpowiadajacemu Twojemu wyszukiwaniu
Kinoteka
Warszawa, Plac Defilad 1
Repertuar dla kina Kinoteka jest odświeżany w każdą środę w godzinach popołudniowych. Aktualizowane są godziny seansów oraz filmy grane w danym kinie. Kup bilety przez stronę wybranego kina lub przez system sprzedaży biletów z jakim kino współpracuje.
Młoda striptizerka wychodzi za mąż a jej wybrankiem jest syn rosyjskiego oligarchy. Rodzice młodego mężczyzny postanawiają jednak przybyć do USA i unieważnić małżeństwo.
Żona Hanno zostaje zabita podczas najazdu Rzymian, a on sam trafia do niewoli. Aby pomścić śmierć ukochanej, mężczyzna postanawia walczyć na arenie jako gladiator.
Historia biolożki, Simony Kossak, która po ukończeniu studiów postanawia porzucić dawne życie w Krakowie i rozpocząć pracę w Białowieży. Na miejscu poznaje znanego fotografa przyrody, a wspólna pasja sprawia, że zaczyna ich łączyć szczególna więź.
Rodzina żyjąca samowystarczalnie na norweskiej farmie doświadcza tragedii, która wywraca ich życie do góry nogami. Film, wplatając prywatne zdjęcia i materiały wideo, ukazuje ich próbę znalezienia nowej drogi życia w czasach smutku.
Starzejąca się gwiazda telewizyjnego show doświadcza potwornych konsekwencji zażycia nielegalnego leku, który ma ją zmienić w młodszą, lepszą wersję samej siebie.
Film opowiada historię Wandy Rutkiewicz, pierwszej kobiety na najwyższych szczytach świata. Reżyserka, również alpinistka, podąża jej śladami w Himalajach, poszukując odpowiedzi na tajemnicę jej zaginięcia 30 lat temu.
Po śmierci męża i wyjeździe córki, 70-letnia Mahin czuje się samotna. Przekonana przez przyjaciółki, próbuje ożywić życie uczuciowe, zapraszając samotnego taksówkarza Faramarza na wieczór.
Wpływowy adwokat Roy Cohn bierze pod swoje skrzydła młodego biznesmena i uczy go, jak za pomocą wszystkich, nawet najbardziej wyrachowanych, metod grać o najwyższą stawkę i osiągać upragnione cele.
Takumi mieszka wraz z córką w małej wiosce niedaleko Tokio. Pewnego dnia dowiaduje się, że tuż obok jego domu ma powstać glamping dla zamożnych mieszkańców miasta.
Dwie młode kobiety, które z potrzeby serca szerzą słowo Boże, pukają do drzwi domu pana Reeda (Hugh Grant). Otwiera im z pozoru czarujący mężczyzna, który szybko pokazuje swoją diaboliczną naturę. Kobiety orientują się, że wszystkie wyjścia z domu zostały zamknięte, a ich podejrzany gospodarz co chwila pojawia się, aby zadać im kolejną zagadkę testującą ich wiarę. Rozpoczyna się śmiertelnie niebezpieczna gra, w której stawką jest przetrwanie. Głosicielki wiary będą musiały wykorzystać cały swój spryt, aby uciec z domu grozy pana Reeda.
Mel próbuje chronić swojego pracownika przed popełnianiem jego własnych błędów młodości. Karina i Szczepan walczą z wodą, która niespodziewanie zalewa ich mieszkanie. Wojciech traci nadzieję, choć los ma dla niego inne plany. Ignaś, synek Doris i Mikołaja, rusza w pościg za utraconym prezentem i duchem Świąt.
Wszyscy mieszkańcy Treflikowa przygotowują się do Wigilii. Kiedy jednak z całego miasta znikają choinkowe bombki, Treflik i Treflinka ruszą ich tropem, aby dowiedzieć się, kto stoi za kradzieżą.
Pomysł, żeby Palestyńczyk pokazał w dokumencie zamknięty świat żydowskich osiedli na Zachodnim Brzegu, wydaje się karkołomny. Miał jednak spore szanse powodzenia. Reżyser nawiązuje kontakt z przyjacielem sprzed lat - obecnie ortodoksyjnym osadnikiem, do którego wybiera się z kamerą w odwiedziny. Co wyniknie z tego spotkania? Yvann Yagchi zderza ze sobą przeciwstawne perspektywy i pokazuje, do jakiego stopnia historia jego narodu została wypaczona przez lata manipulacji. Pochodzący z rodziny przedwojennych intelektualistów reżyser pokazuje nam Palestynę sprzed 1948 roku - kraj zupełnie inny od naszych wyobrażeń. Łącząc archiwalia, rodowe pamiątki, animacje i efekty współczesnych poszukiwań, odsłania ślady dawnej świetności swojej rodziny - i kraju. Wbrew tytułowemu sloganowi, który - powtarzany przez lata - zakorzenił się w powszechnej świadomości nie tylko w Izraelu.
Ogromny pożar pożera największe wysypisko śmieci w Hongkongu. Nielegalnie składowane toksyczne odpady wybuchają i płoną, liczniki Geigera szaleją, a miasto zalewa ocean ognia . Rozpoczyna się walka z żywiołem, który chce pochłonąć 7 milionową metropolię.
Ekspert od bezpieczeństwa Gao Xiaojun (Andy Lau) trafia na pokład porwanego samolotu z 800 pasażerami na pokładzie. Porywacze zaczynają zabijać zakładników wśród których znajduje się jego była żona i niewidoma córka. Na 3 tysiącach metrów zaczyna się nierówna walka w której potrzeba będzie tyle samo odwagi i umiejętności, co zimnych nerwów i sprytu.
Na początku XX w. Chiny przechodzą przez okres wewnętrznego rozbicia i chaosu. O władzę walczą ze sobą prywatne armie, watażkowie i potężne szkoły sztuk walki. Umierający mistrz wyznacza następcę, ale gdy chętnych jest więcej - pojedynek pozostaje jedynym rozwiązaniem.
Tytułowa baza, zlokalizowana na jednym z największych lotnisk kontynentu, to miejsce, gdzie setki paryskich taksówkarzy czekają na kolejny kurs. Wszyscy są migrantami - przebywanie w miejscu, gdzie nieustannie lądują samoloty z całego świata daje im namiastkę kontaktu z odległą często o tysiące kilometrów ojczyzną. Każda z niepowtarzalnych postaci, które przewijają się przed wszędobylską kamerą, ma do opowiedzenia dziesiątki anegdot. Baza to dla nich nie tylko poczekalnia. Można tu spotkać krajanów, znajomych, napić się kawy, zagrać w ping ponga, pomodlić się i pogadać. W powietrzu tętnią egzotyczne rytmy: hiphop z przedmieść miesza się afrobeatem. Nieustannie zmieniając protagonistów i eksperymentując z ustawieniem kamery, Vadim Dumesh tworzy fascynujący obraz niepowtarzalnego mikrokosmosu, w którym odbija się współczesna Francja.
Historia Imeldy Marcos jest jak żywcem wyjęta z baśni… lub opery mydlanej. Królowa piękności (kiedy w jednym z konkursów zajęła drugie miejsce, wywołała skandal, domagając się zmiany werdyktu) i znakomita śpiewaczka, a jednocześnie polityczna spadkobierczyni jednego z najpotężniejszych filipińskich klanów, znajduje swojego księcia z bajki w osobie przyszłego prezydenta, Ferdinanda Marcosa. Niepohamowana żądza władzy i bezgraniczny egocentryzm pary sprawią, że on przejdzie do historii jako bezwzględny, chciwy dyktator, a ona zostanie zapamiętana jako posiadaczka największej na świecie kolekcji butów. Ale film Diaz pokazuje tytułową bohaterkę jako postać wielowymiarową. Imelda to niewątpliwie narcystyczna księżniczka rozkochana we wnętrzach swoich bajkowych pałaców i w budowanej latami propagandowej legendzie o matce narodu. Z drugiej strony trudno zaprzeczyć, że jej spektakularne przedsięwzięcia - jak choćby popularyzacja antykoncepcji - wpłynęły na poprawę losu filipińskich kobiet.