Nie znalezlismy miasta lub kina odpowiadajacemu Twojemu wyszukiwaniu
Kino Iluzjon
Warszawa, Narbutta 50A
Repertuar dla kina Kino Iluzjon jest odświeżany w każdą środę w godzinach popołudniowych. Aktualizowane są godziny seansów oraz filmy grane w danym kinie. Kup bilety przez stronę wybranego kina lub przez system sprzedaży biletów z jakim kino współpracuje.
Michael wraz z psem Stellą rozbija się na egzotycznej wyspie. Wkrótce odkrywa, że wśród palm, pnączy i dzikich zwierząt żyje tajemniczy mężczyzna, który trafił tam dekady temu. Wspólnie będą musieli nauczyć się żyć razem i połączyć siły, aby obronić swój sekretny świat.
Rok 1952. Niki de Saint Phalle przenosi się z rodziną do Paryża. Ucieczka od przeszłości okazuje się złudna, a sztuka staje się jej schronieniem i drogą do niezależności.
I wojna światowa. Alfred Kiekeritz z powodu choroby zostaje przeniesiony do galicyjskiego miasteczka, gdzie próbuje nadać sens ostatnim dniom swojego życia.
Jest rok 1963. Do wsi Milagre gdzieś w Brazylii w regionie nędzy przybywa grupa żołnierzy. Ich celem jest ochrona zapasów przeznaczonych dla klasy politycznej. Uzbrojeni w strzelby strzegą więc żywności przed głodującymi ludźmi. Jeden z żołnierzy, całkowicie pijany, zabija lokalnego mieszkańca podczas spornej dyskusji. Kierowca ciężarówki Gaúcho (Átila Iório) ma dość bierności mieszkańców i bierności swojego ojca, którego nie pobudza do działania nawet siostry Gaúcho, która umarła z wycieńczenia. Pomimo że ludność jest pokojowo nastawiona i ogranicza się do modłów wraz z kaznodzieją, młody mężczyzna staje do walki z żołnierzami.
Przedstawiciele banku zlecają byłemu szeryfowi przewiezienie złota z kopalni. W eskortowaniu transportu pomaga mu dwóch przyjaciół, którzy zamierzają ukraść ładunek.
Dr Emmanuel Droz (Gottfried John) to naukowiec ogarnięty obsesją mechanizmów i wyszukanych konstrukcji. Zamierza on zrealizować swą skrytą fantazję "ballet mécanique", polegającą na zamianie pięknej śpiewaczki operowej Malviny (Amira Casar) w grającą maszynę. Przybyły do jego posiadłości stroiciel fortepianów Adolfo (César Saracho) stara się uwolnić kobietę ze szponów Droza.
El Jefe, zamożny Meksykanin, wyznacza milion dolarów nagrody za głowę Alfredo Garcii, z którym jego nieletnia córka jest w ciąży. Rozpoczyna się krwawy, bezwzględny wyścig po pieniądze.
Poprzez losy czterech rodzin w Moskwie, Paryżu, Berlinie i Nowym Jorku reżyser ukazuje wydarzenia od 1937 do 1980 r. Wspólną cechą bohaterów są uprawiane przez nich artystyczne profesje muzyków, dyrygentów, piosenkarzy i tancerzy. Ich losy splatają się ze sobą wskutek historycznych zawirowań tworząc czterowątkową, międzynarodową sagę rodzinną, w której nie brak szczęśliwych i nieszczęśliwych miłości, wojennych tragedii, zawodowych wzlotów i upadków ekranowych postaci. Jest rok 1960. Edith, córka Evelyne, przyjeżdża z prowincji do Paryża. W pociągu spotyka Roberta, syna Simona. Chłopak wrócił niedawno z Algierii ogarniętej wojną domową. Glenn stracił żonę w wypadku samochodowym. Jego córka Sarah robi karierę jako piosenkarka, a syn Jason próbuje sił w kinie. Karl Kremer daje pierwszy występ w Nowym Jorku przy pustej sali. Bojkot zorganizowany przez tamtejszą społeczność żydowską ma mu przypomnieć niechlubną wojenną przeszłość. Mija kolejnych kilka lat. Siergiej, syn Tatiany, odnosi wielkie sukcesy jako tancerz. Z miłości do kobiety postanawia uciec z Rosji.
"Pad Italije" to środkowa część nieformalnej trylogii wojenno-rewolucyjnej Lordana Zafranovicia (pozostałe części to "Okupacija u 26 slika" i "Večernja zvona"), stworzonej wraz z chorwackim pisarzem Mirko Kovačem. Na dalmackiej wyspie komendant partyzantów Davorin likwiduje, niemoralnych w partyjnym rozumieniu, Nikę, swojego przyjaciela i Krasnę, jego włoską kochankę. Sam żeni się z piękną Veroniką, córką miejscowego bogacza. Przez niedbałość Davorina po kapitulacji Włoch na wyspę przybywają naziści, ustasze i czetnicy...
Historia życia komunistycznego rewolucjonisty Tomislava począwszy od jego dzieciństwa w latach dwudziestych aż do lat czterdziestych, kiedy to przez nieszczęśliwy zbieg okoliczności zginął w belgradzkim więzieniu, gdzie znalazł się podejrzany o sympatyzowanie ze Stalinem. Drugi wątek fabuły obraca się wokół rodziny Tomislava - jego atrakcyjnej żony Meiry, starszego brata i bratowej Rosy, w której Tomislav był zakochany od dzieciństwa.
Mai Zetterling prezentuje film z gatunku biograficznego. W obrazach pełnych plastycznej inwencji i nasyconych erotyzmem opowiada historię Agnes von Krusenstjerna, pisarki z początku XX wieku. Agnes pisała o miłości... Nie zważając na opinie krytyków, pragnęła być wierna sobie i nie kryć prawdy. Po kobiecie pochodzącej z arystokratycznej rodziny można było spodziewać się wysublimowanego i romantycznego stylu literackiego. Jej psychika była jednak innej konstrukcji, skażona ekshibicjonizmem, pchającym ją do ujawnienia żądzy zmysłowej, nie wolnej od dewiacji. Mówiono o niej, że pisała jak ulicznica. Ona sama broniła się słowami: "Piszę o kobiecie żyjącej w świecie mężczyzn, w społeczeństwie hipokrytów". Nazywano ją "kapłanką romantycznej miłości i królową nieprzyzwoitości". W życiu prywatnym była marzycielką, tęskniącą za kimś, kto uwolniłby ją od ciężaru codziennych zmagań z losem. Taką postacią okazał się David Sprengel, tłumacz dzieł Rousseau, znany jedynie w kręgach literackich. Ten intelektualista, o reputacji sadysty, uważany był za złego ducha Agnes lub przeciwnie mówiono, iż to on inspirował ją do otwartości w traktowaniu erotyki. On też ma być autorem fragmentów jej książek, szczególnie wątków politycznych i społecznych oraz drastycznych scen miłosnych.