Już za kilka godzin rozpocznie się najważniejsze wydarzenie sportowe roku w USA - Super Bowl. Pojedynek między Kansas City Chiefs oraz Tampa Bay Buccaneers o mistrzostwo NFL będzie śledzić przed telewizorami ponad 100 milionów widzów.
Tradycyjnie reklamodawcy przygotowali na tę okazję okolicznościowe spoty w gwiazdorskiej obsadzie. Aby móc je pokazać w trakcie Super Bowl, muszą zapłacić krocie. Emisja 30-sekundowego klipu kosztuje bowiem - bagatela! - 5,5 mln dolarów.
Od kilku godzin furorę w sieci robi reklama Cadillaca LYRIQ z udziałem
Winony Ryder i
Timothée Chalameta. Ten drugi wcielił się w Edgara, syna
Edwarda Nożycorękiego!
Podczas SuperBowl będzie można również zobaczyć reklamę Doritos z udziałem
Matthew McConaugheya:
Will Ferrell,
Kenan Thompson i
Awkwafina będą promować General Motors:
Cardi B odwiedzi "Świat Wayne'a" w reklamie Uber Eats:
Z kolei
David Fincher dostarczy spot Anheuser-Busch: