PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=608871}
8,1 1 514
ocen
8,1 10 1 1514
Unreal
powrót do forum gry Unreal

Unreal czy Quake?

użytkownik usunięty

Mi do gustu przypadł bardziej Unreal. Pamiętam jeszcze ten klimat z pierwszej części tego rewelacyjnego FPS-a.

Unreala nawet nie ukończyłem - grałem tylko przez moment u kumpla i mnie nie wciągnął. Wydaje mi się, że Quake bije Unreala na głowę.

ocenił(a) grę na 8

Unreal to pierwsza strzelanka, w której się wyszło z tuneli. to było coś! ale jednak co Quake, to Quake...

ocenił(a) grę na 8

Bardziej chyba Quake. Pomimo dosyć mrocznej atmosfery to jednak grywalność była większa (tak BTW! to preferuję Quake'a II )

ocenił(a) grę na 10

w Unreala gram nieprzerwanie od roku bodajże 2002 w którym to kupiłem pca. To moja ulubiona gra i przeszedłem chyba wszystkie dodatki jakie do niej wyszły łącznie z amatorskimi. Równocześnie gram po sieci w Unreal Tournament. Unreal forever

ocenił(a) grę na 8

Ja zawsze wolałem Quake'a bo w Quake'u była szybsza akcja i więcej potworów do zabijania, a w Unrealu potwory wyskakiwało pojedynczo, góra dwa naraz. Po za tym Quake ma niesamowitą grywalność jak już inni napisali.

ocenił(a) grę na 10

Unreal. Ze względu na fabułę i przełomowość. Quake to strzelanina. Unreal coś więcej. Aha. Od Quake`a preferuję Quake II. Przeszedłem go z piętnaście razy.

ocenił(a) grę na 10

Unreal zdecydowanie lepszy klimat i technologia w owym czasie.

użytkownik usunięty
vince25xx

Tak. Mnie się podobała szczególnie muzyka.

ocenił(a) grę na 10

Absolutnie Unreal. Quake też fajny, ale jednak zdecydowanie wolę tego pierwszego.

ocenił(a) grę na 7