PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=693785}
8,7 282
oceny
8,7 10 1 282
Rocksmith 2014 Edition
powrót do forum gry Rocksmith 2014 Edition

Czy ta gitara Gibson Les Paul Junior w zestawie z grą nadaje się do czegoś oprócz nauki? Jak
narazie jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o grę na gitarze, ale jak już się nauczę grać, to
mam zamiar nap...dalać tharsh i death metal. Na tym to chyba nie bardzo, co? I ewentualnie co by
się do tego nadawało do 1000zł? Jakiś superstrat najlepiej.

ocenił(a) grę na 10
Adam92ea

Sam jestem początkujący i nie mam mega doświadczenia, ale Gibson to bardzo dobra firma i ta gitara spokojnie daje radę. Szczególnie na początek gdy uczysz się dopiero podstaw. Na droższe gitary jeszcze przyjdzie czas, a zestaw gra z gitarą możesz kupić spokojnie nawet za około 550zł ;)

Pedro777

Ja wychodzę z założenia, że jak już kupować to takie które mi posłuży co najmniej parę lat, bo nie lubię się potem bawić w odsprzedawanie . Żeby to chociaż był superstrat, a nie Les Paul :/ Ale z drugiej strony, może mi się gra na gitarze nie spodoba, to nie będę tak w plecy jak z czymś droższym. Chyba kupię. Dzięki ;)

ocenił(a) grę na 10
Adam92ea

Miałem to samo powiedzieć, że nie masz pewności, że się wciągniesz na dłużej w grę na gitarze. Ja np kupiłem kilka lat temu klasyka i w ogóle prawie na nim nie grałem. Dopiero teraz się wkręciłem, bo jednak dużo samozaparcia potrzeba gdy się samemu uczy. Myślę, że ta gitarka śmiało na kilka lat wystarczy. Nie ma co wydawać od razu tysiaka, bo nie będziesz umiał wykorzystać wszystkich jej atutów ;)

Pozdro i powodzenia w nauce ;)

Pedro777

Dzięki :)

Pedro777