Nie znalezlismy miasta lub kina odpowiadajacemu Twojemu wyszukiwaniu
Kino Pałacowe
Poznań, Święty Marcin 80/82
Repertuar dla kina Kino Pałacowe jest odświeżany w każdą środę w godzinach popołudniowych. Aktualizowane są godziny seansów oraz filmy grane w danym kinie. Kup bilety przez stronę wybranego kina lub przez system sprzedaży biletów z jakim kino współpracuje.
Młoda striptizerka wychodzi za mąż a jej wybrankiem jest syn rosyjskiego oligarchy. Rodzice młodego mężczyzny postanawiają jednak przybyć do USA i unieważnić małżeństwo.
Takumi mieszka wraz z córką w małej wiosce niedaleko Tokio. Pewnego dnia dowiaduje się, że tuż obok jego domu ma powstać glamping dla zamożnych mieszkańców miasta.
Rodzina żyjąca samowystarczalnie na norweskiej farmie doświadcza tragedii, która wywraca ich życie do góry nogami. Film, wplatając prywatne zdjęcia i materiały wideo, ukazuje ich próbę znalezienia nowej drogi życia w czasach smutku.
Diplodok, znudzony życiem na rodzinnym bagnie, wyrusza na przygodę, gdy tajemnicza mgła zagraża jego światu. Razem z czarodziejem Hokusem Pokusem, Profesorkiem Nerwosolkiem i pilotką Entomologią odkrywa, że ich rzeczywistość to strona w komiksie.
Surowa, tajemnicza szwajcarska dolina Bregaglia zrodziła niezwykłą artystyczną dynastię: Giacomettich. Począwszy od ojca Giovanniego, uznawanego za jednego z pierwszych impresjonistów, po dzieci Alberta, Diega, Otilię i Bruna – wszyscy zostali obdarzeni imponującym talentem artystycznym. Szczególnie wyróżniał się Alberto, światowej sławy rzeźbiarz, malarz i rytownik, który swoimi rzeźbami zrewolucjonizował świat sztuki. Osobą spajającą rodzinę i, mimo bycia wymagającą, kojącą bliskich, była matka Annetta. Intensywna więź rodzinna i jałowy alpejski krajobraz wywarły wyjątkowy wpływ na rozwój artystyczny Giacomettich. Wymiana z innymi kulturami i życie w metropoliach ukształtowały ich życie i pracę. Reżyserka z Engadyny, Susanna Fanzun, podąża śladami rodziny Giacomettich. Mistrzowskie obrazy – w połączeniu ze szkicami, osobistymi listami, opowieściami świadków i zapierającymi dech w piersiach alpejskimi krajobrazami – pozwalają nam przyjrzeć się wewnętrznemu funkcjonowaniu tej nietypowej rodziny.
Rok 2044, sztuczna inteligencja kontroluje ludzkość. Gabrielle postanawia poddać się zabiegowi eliminacji uczuć, co uruchamia podróż przez jej poprzednie wcielenia na przestrzeni ponad stu lat.
Firmy z Silicon Valley pracują nad awatarami, które pozwalają na rozmowy z tymi, którzy umarli. Obserwujemy głęboko ludzką potrzebę i marzenie nieśmiertelności zmienione w produkt komercyjny. "Chciałam sprawdzić, czy to jest OK" mówi jedna z użytkowniczek programu "December". Bliscy mogą komunikować się poprzez chatbot, który symuluje zachowania i styl rozmowy osoby zmarłej. Christi rozmawiała ze swoją pierwszą miłością. Inni chcą pozbyć się poczucia winy, uzyskać zgodę na ułożenie sobie życia na nowo. Na razie nie wiadomo, jaki efekt na naszej psychice, sercu, nerwach zostawia kontakt z tak skonstruowanym awatarem. Reżyserzy filmu nie udają, że znają odpowiedzi. Zadają kompleksowe, moralne i emocjonalne, pytania. Jedną z wiodących kwestii jest pozostawienie algorytmów poza moralnością. Co można zrobić z naszymi cyfrowymi szczątkami, pozostałościami w czeluściach Internetu i rodzinną cyfrową pamięcią?