PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=501265}

FlashForward: Przebłysk jutra

FlashForward
7,5 14 701
ocen
7,5 10 1 14701
5,7 3
oceny krytyków
FlashForward: Przebłysk jutra
powrót do forum serialu FlashForward: Przebłysk jutra

Poważnie przerwali

ocenił(a) serial na 9

No, dopiero tutaj dowiaduję się, że przerwali serial. Zapowiadał się naprawdę świetnie
,jeden z najlepszych jakie oglądałem. rewelacyjnie zmontowany, gra aktorska na wysokim
poziomie, efekty przyzwoite. Wielka szkoda, myślę, że kontynuacja miałaby bardzo dobrą
oglądalnośc. :( Bardzo ciekawy temat, nie znam się na fizyce kwantowej, jednak dla takiego
laika jak ja, przystępnośc w jakiej została ona ukazana jest bardzo atrakcyjna, no wiecie
broń sklarna, teoria superstrun itp.. w tej formie jest to bardzo wciągajace. Jeszcze raz
wielka szkoda. mam nadzieję, że wrócą do tego pomysłu.

ocenił(a) serial na 8
silencer7

Przerwali niby właśnie z powodu kiepskiej oglądalności, w co jakoś nie mogę uwierzyć. Jeden z lepszych seriali jakie widziałem, zaraz po Lost, Supernatural i Prison Break. Również bardzo żałuje, wielka szkoda.

ocenił(a) serial na 9
lostek815

kiepską oglądalność to mają te nowe seriale, a na flasza się czekało i czekało, nigdy nie wiadomo co się stanie... WHYYYYYYYYYYYYY!!!!???

LUFTWAFFE

A serial na końcu jakoś się wyjaśnił czy jest po prostu ucięty, bez odpowiedzi?
Zastanawiam się czy warto robić sobie smaki skoro później mógłbym się rozczarować...

KaeM_4

Sezon skończył się tak, że bez problemu można kręcić dalej ale też zamknął pewną historię :)

ocenił(a) serial na 6
silencer7