Lubie oglądać seriale. A nie wiem jakie wybrać bo jestem troszeczkę wybredny.
Seriale które obejrzałem:
-Czarodziejki
-Buffy oczywiście
-American Horror Story
-The walking dead
-Supernatural
-Zaginiony świat
-Dwa światy
-Zbuntowany anią
-Sheena
-Kamienie śmierci
Podajcie mi jakieś tytuły żebym obczaił.
Tylko nie coś typu Pamiętniki wampirów czy dr house.
Przedstawię Ci moje TopListę seriali:
-Zaklinacz Dusz (Ghost Whisperer)
-Medium
-Przyjaciele (Friends)
-Absolutnie Fantastycznie, (Absolutely Fabulous)
-Internat, (El internado)
-Magia Kłamstwa, (Lie to me)
-Dowody Zbrodni (Cold Case)
-Kancelaria,
-Instynkt.
Szczerze mówię że wszystko z wyjątkiem internatu widziałem i średnio przypadło mi do gustu, ale przyjaciele fajni byli jeszcze nawet chyba lecą na TVN.
Ja również polecam "Internat" do tego "Odwróconych", "Cień anioła" i przede wszystkim jednak "Pamiętniki Wampirów" :D Czemu tak się zniechęcasz? :)
Ja polecam Spin-off Buffy czyli serial Angel, oprócz tego uwielbiam takie seriale jak :
-Kindred: The Embraced (Więzy krwi)
-Forever Knight
-Cuda
-Castle
- Zabójcze umysły
- Agenci NCIS
- Rzym
- Kompania braci
- Firefly
- Dollhouse
Zależy jaki rodzaj lubisz oglądać, oprócz podanych już wyżej od siebie mogę dodać:
- CSI : Las Vegas, New York, Miami,
- Kości,
- Detektyw Monk,
- Gotowe na wszystko,
- Na południe,
- zdarzyło się jutro,
- 2 spłukane dziewczyny,
- Jak poznałem waszą matkę,
- wzór,
- alf,
- Psych,
- futurama,
- Mentalista,
- Anatomia prawdy,
- Gwiezdne wrota,
- fringe, na granicy światów,
- herosi,
- 30 Rock
- Pushing Daisies,
-Technicy-magicy,
- V: Goście,
- 4400,
no i mam parę tytułów anime ale to jak będziesz zainteresowany. Może ci coś trafi w gust, miłego oglądania :)
Mi się wydaje, że najbardziej znany serial to " plotkara ", chociaż ani trochę nie jest on podobny do seriali, które wymieniłeś. ;PP
Do tytułów które już wymieniłeś wydaje mi się, że pasuje Falling Skies. Arcydzieło może to nie jest, ale naprawdę przyjemnie się ogląda. Co do Pamiętników... cóż mam mieszane uczucia, są odcinki naprawdę ciekawe i takie na których można usnąć. Choć wydaje mi się, że od połowy 2 sezonu robi się naprawdę ciekawie ;)
Do tytułów które wymieniłeś pasuje Falling Skies. Arcydzieło to może nie jest ale naprawdę miło się ogląda. Co do Pamiętników...cóż mam mieszane uczucia, są odcinki naprawdę ciekawe i takie przy których oglądaniu można usnąć. Choć wydaje mi się, że od połowy 2 sezonu robi się już ciekawiej ;)
- Rome
- Rodzina Borgiów
- Filantrop
- Generation Kill
- Dexter
- Doktor Martin
- Revenge
- Mentalista
How I met your mother
Friends
Gra o tron
Dexter
New girl
poleciłabym jeszcze Pamiętniki wampirów, Pretty little liars i Teen wolf, ale to raczej nie Tobie, a innym przeglądającym ten wątek ;)
Władca zwierząt cholernie nie doceniany serial
Andromeda prócz 5 sezony bo ryje czachę
Babilon 5
Gwiezdna Eskadra najlepszy serial sc-fi jaki widziałem mimo że jest z 1995 miażdzy dziejsz produkcje swą fabułą
Xena
Herkules
-Terranowa
-Ziemia 2 dziwny serial ale ma cos w sobie
-Aplhas
-Hoży doktoży
-Nastoletni wilkołak