2.miejsce - Nic do stracenia 3. Boomerang
Ja bym inaczej to powiedział: (widziałem wszystkie filmi z Martinem) 1. Diamentowa Afera 2. Agent XXL 3. Bad Boys 4. Boomerang
do waszej listy dodalabym jeszcze "kontrole gniewu: nie wiem czemu nie ma wyzszej oceny...:D mi sie podobal:P