...jaka jest wasza ulubiona piosenka? ze względu że na pewno jest ich multum (bo piosenek LP po prostu nie da się nie lubić) podawajcie góra po 10:D moje ukochane to:
-What I've done
-A place for my Head
-Fain
-Figure.09
-By Myself
-On step Closer
-Forgotten
-Breaking the Habit
-Papercut
-In the End
I wszystkie te piosenki lubię jednakowo:D
sorry ale nie potrafię wymienić 10 najlepszych piosenek ponieważ wszystkie piosenki Linkin Park są ZAJEBISTE :) Pozdro
Sorry ale nie pomoge ci w tym temacie bo nie potrafie wymienić 10 , 20 , mawet 50 najlepszych piosenek ponieważ wszystkie stworzone piosenki przez Linkin Park są ZAJEBISTE :) Kazda piosenka LP jest dla mnie na 1 miejscu :P Pozdrawiam !!!!!!
1. Leave Out All The Rest
2. From The Inside
3. Numb
4. In The End
5. Valentine's Day
6. What I've Done
7. Papercut
8. Pushing Me Away
9. Dont Stay
10. Faint
Ale reszta też jest super ;*
Ja tam wszystkie kocham, ale takie naj najbliższe mi to:
1. From The Inside
2. Papercut
3. In The End
4. Faint
Wszystkie sa świetne! ale najlepsza moim skromnym zdaniem to FAINT! mogła bym tego słuchać przez całe wieki! A i teledysk jest zaje...fajny!
Dlaczego niedoceniany? Ja tam bardzo lubię GU.Wypisałam inne bo z nimi łączy mnie większy "sentyment"? ;p Nie znaczy to jednak, że innych piosenek nie lubimy ;)
Ja ograniczę się do 5 piosenek:
1.Crawling
2.The Little Things Give You Away
3.In The End
4.Valentine's Day
5.Hands Held High
Oczywiście wszystkie inne piosenki Linkin Park bardzo lubię ale te 5 utworów najbardziej do mnie przemawia.
a moje to :
-papercut
-a place for my head
-the little things give you away
-faint
-somewhere i bilong
-leave out all the rest
-in the end
-one step closer
-what ive done
-clowling
- Papercut,
- Qwerty,
- Faint
- By Myself,
- A Place For My Head,
- PPr:Kut
- One Step Closer,
- Forgotten,
- Breaking The Habit,
- Figure.09,
Tak ogólnie to wszystkie lubię, ale podałam tylko tyle, żeby tematu nie zaśmiecać tymi piosenkami, bo byście czytali bez końca :)
1) Leave out all the rest
2) Numb
3) Shadow of the day
4) Forgotten
5) Crawlling
6) In the end
7) What I've done
8) Runaway
9) Paper out
10) One step closer
Wszyystkie lubie jednakowqo :P)
- runaway
- lying from you
- qwerty
- with you
- faint
- from the inside
- crawling
- one step closer
- by myself
- forgotten
- hit the floor
ale oczywiscie inne tez sa good :D
1.Pushing Me Away
2.Numb
3.Don't Stay
4.In the End
5.Breaking the Habit
6.Leave all out the rest
7.one step closer
8.Faint
9.Runaway
10.with you
i wszystkie piosenki z płyt Hybrid Theory,Meteora i Minutes To Midnight ;p
tych trzech płyt słucham w kółko :D
Kocham wszystkie jednakowo bo są po prost superowofajowe.
A najciekawsza to chyba waiting for the end
1. Bleed out
2. Leave out all the rest
3. Numb
4. In the end
5. What I've done
6. Crawling
7. New divide
8. The Catalyst
9. Given Up
10. Faint
- A place for my head
- In the end
- The Catalyst
- Waiting for the end
- papercut
- Breaking the habbit
- Blackout
- Bleed it out
- New Divide
- Given Up
- Faint
- Figure
- Crawling
- Numb
- Dont Stay
a co ja się bede rozpisywał wszystkie utwory sa zajebiste .... Od Hybrid Theory do A Thousand Suns
- A place for my head
- In the end
- The Catalyst
- Waiting for the end
- papercut
- Breaking the habbit
- Blackout
- Bleed it out
- New Divide
- Given Up
- Faint
- Figure
- Crawling
- Numb
- Dont Stay
ZRESZTĄ ZBYT DUŻO MAJĄ ZAJEBISTYCH OTWORÓW ABY SIĘ ROZPISYWAĆ!!!
LP BYŁO ZAJEBISTE, JEST I BĘDZIE!!!
WSZYSTKIE ICH ALBUMY SĄ EXXXTTTRRRAAAA!!! OD HYBRID THEORY PO ATS!!!