Najlepszy-Czas apokalipsy (wszyscy aktorzy się świetnie w nim spisali)
Najgorszy-Nie wiem, podejrzewam, że kontynuacja Teksańskiej masakry, ale nie oglądałem.
Easy Rider - jedyny film, który widziałem z jego reżyserskiej filmografii, więc wybór nie był trudny.
Najlepszą rolę zagrał chyba w Blue Velvet. Widziałem tylko 6 filmów z jego udziałem i jego najgorszą rolą wydaje mi się Texas Chainsaw Massacre II.
W Texas Chainsaw Massacre II zagrał dobrze, był jedynym plusen tego gównianego filmu. Nie rozumiem jak ten sam reżyser mógł po tak dobrej 1 części nakręcić tak fatalną 2.
Najgorszy jego film to na pewno "Hell ride"... Co do najlepszego... To wypowiem się jak już zaliczę obowiązkowe pozycje z jego filmografii. Co do najgorszego jestem pewny, bo generalnie jest to jeden ze słabszych filmów jakie miałem nieprzyjemność obejrzeć.
Jako ważna postać dla filmu - bez cienia wątpliwości Blu Velvet. Najgorszy - bez cienia wątpliwości Super Mario Brothers.
Analogicznie najbardziej pamiętne teksty - Dzidziuś chce cycuszka!/Małpka, Ba-bomb:P.
najgorsza jego rola byla w super mario bros
moze to nie najgorszy film w jego dorobku ale on tam gral fatalnie
trzeba przyznać, że w bogatej filmografii Hoppera roi się od wybitnych filmów, ale jeszcze więcej jest nieporozumień i niewypałów. I choć Super Mario Bros było fatalne to wątpię, czy Hopper zagrał w czymś gorszym niż "Terrorysta" ze S. Seagalem. Film co jakiś czas leci na TV4, ale dla własnego dobra, nie oglądajcie go