haha dobre :)
uwielbiam takie tematy,
nie wiem czy dasz wiarę, ale jak to czytałem to miałem banana na twarzy od ucha do ucha :)
Będę uczciwa, mam z nim obejrzane 64 filmy na łączną ocenę 5.0 więc powinnam mu wbić 5/10. Ale za taką klatę w tym wieku należy się dycha:
http://www.imagic.pl/files//25987/Photos%20521_e0.jpg
Mile zaskoczył mnie fakt, że obejrzałaś z nim aż tyle filmów i tym samym chciałem zapytać, które z nich są warte obejrzenia? Trochę wstyd przyznawać, że widziałem z tym aktorem tylko "Milczenie owiec".
Genialne (8+/10)
1968 - "Lew w zimie"
1977 - "O jeden most za daleko"
1980 - "Człowiek Słoń"
1999 - "Tytus Andronikus"
Wciąż dobre (7)
1984 - "Bunt na Bounty"
1992 - "Powrót do Howards End"
1992 - "Dracula"
1993 - "Okruchy Dnia"
Jest jeszcze parę tytułów, które zasadniczo "ujdą". Mogę rozwinąć tę listę jeśli Ci zależy, nie ma problemu.