Czy taki najgorszy to nie wiem.
"Incoming", "Grobowiec Smoka" czy "Zero Tolerance" były najgorsze, "Abduction" pod tym względem chyba ich nie pobije.
INCOMING ominąłem, ale pozostałym dwóm dałem po 2, więc jakiś mały plusik musiały mieć ;)
A w tym takowego nie zauważyłem...