PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=743233}

Spider-Man Uniwersum

Spider-Man: Into the Spider-Verse
8,0 91 616
ocen
8,0 10 1 91616
8,3 47
ocen krytyków
Spider Man Uniwersum
powrót do forum filmu Spider-Man Uniwersum

krótkometrażowe nominowane do Oskara są o niebo lepsze, ciekawsze, mądrzejsze i wartościowsze, niż to dziełko. Nie oceniam strony technicznej, może jest rewelacyjna, nie znam się na tym. Ale nie po to chodzę do kina, żeby zachwycać się tylko formą.

ocenił(a) film na 4
Agatonik

Masz racje

ocenił(a) film na 8
Agatonik

Właśnie to animacja i technika jest głównie oceniana przy wyborze Oskara w kategorii animacji. Problem w tym taki, że jest to animacja dla dzieci, a niektóre animacje mogą wychodzić na 18+, już pomijając to. Wiadomo że film animowany 12+, czy 16+ będzie miał ciekawszy, "mądrzejszy" i bardziej "wartościowy" całokształt (dwa użyte przez Ciebie przymiotniki absolutnie nic nie znaczą w kontekście kina oraz wszelkiej rozrywki, gdyż "mądrość" oraz "wartościowość" dzieła to subiektywna miara, której nie da się obiektywnie zmierzyć), a przez to, i fabułę, dialogi, i żarty oraz tematykę. Jednak mam wrażenie, że jesteście uprzedzeni względem filmów na bazie komiksów. Fabuła była w porządku jak na film dla dzieci i nastolatków, było dużo mrugnięć okiem do widza ale tego nie zauważycie bo nie oglądaliście filmów, animacji oraz czytali komiksów związanych z Spidermenem i "Spiderverse". Zważając na to uważam że oskar zasłużony, a film to spokojnie 8. Można obejrzeć z całą rodziną i każdy coś z tego wyniesie :)

ocenił(a) film na 4
N030

Tak, to prawda - nie czytałam komiksów o Spider Manie. I właśnie najważniejsze jest dla mnie, co z tego się "wynosi". Bo piszesz: "Można obejrzeć z całą rodziną i każdy coś z tego wyniesie :)"

ocenił(a) film na 8
Agatonik