PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=391528}

Once

7,5 53 046
ocen
7,5 10 1 53046
7,5 24
oceny krytyków
Once
powrót do forum filmu Once

bezwartosciowa nuda do kwadratu wypierdziana przez jakiegos żula - nie ma tu absolutnie nic wartego zobaczenia, sam nie wiem jak to sie stalo ze wytrzymalem do konca...

ocenił(a) film na 4

Cóż, zgadzam się. Historia naciagana, slaba, nudna, a kazda nowa piosenka to katorga dla uszu. Trudno bylo wytrzymac, nie wciaga.

Cyanide

Niestety nie istniej taki zwrot jak: "flaki z olejem, doprawione szczyptą flakow z olejem". Muzyka tez nie jest słaba. W końcu autorzy dostali za muzykę oskara :) Polecam ten film każdemu kto jest fanem muzyki.

ocenił(a) film na 4
alterego_3

Muzyka jest słaba. Nawet bardzo.
Oscar nie jest dla mnie wyznacznikiem, bo to nie nagroda muzyczna.
Jestem fanem muzyki.

ocenił(a) film na 8
Cyanide

"Muzyka jest slaba. Nawet bardzo" - Czy zauwazylas jak wiele emocji wyzwala sie w Hansardzie i Irvanovej podczas wykonywania utworow? Nie doceniasz muzyki (masz prawo), zwroc na to uwage. Zakladam, ze nie grasz na zadnym instrumencie - jezeli sie myle to powinnas wiedziec o jakich uczuciach mowie. Zmierzam do tego, ze muzyka w tym filmie (w wiekszosci) plynie z serca, nie jest produktem konsmpcyjno-komercyjnym skierowanym do nastolatek trzesacych nogami na widok Mandaryny

krótko - mi sie ten film nie spodobał, kompletnie:(, jedynie ta jedna piosenka byla ok i wpadająca w ucho

ocenił(a) film na 8
dadziara