PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=32877}

Co za życie

Life or Something Like It
6,2 16 565
ocen
6,2 10 1 16565
4,8 5
ocen krytyków
Co za życie
powrót do forum filmu Co za życie

Zabawa!

ocenił(a) film na 4

Uwaga. To jest topic, w którym swoje opinie na temat tego tytułu, będą wyrażać uczestnicy naszej zabawy filmowej.

Chcesz dowiedzieć się na czym polega zabawa? Patrz tutaj: http://www.filmweb.pl/blog/entry/443031/Zabawa.html

Dyskusje z uczestnikami zabawy i komentarze do ich opinii są mile widziane.

KYRTAPS

Czy bohaterka polubi, a moze nawet zakocha się w kolesiu, którego nie trawi, a z którym musi pracować? Czy dostanie wymrzoną pracę? To oczywiście pytania retoryczne, pojawiajace się zapewne w każdej takiej produkcji. A co ciekawe ta akurat produkcja próbuje być czymś więcej. I cóż, częściowo się nawet udało. Ale całą reszta to nuda, banały, naciąganie widza. Nie znam się na komediach romantycznych, ale tak mi się wydaje, że jednak jak na coś takiego, to film zaskakuje, pojawiło się kilka innowacji. Plus za postac proroka Jacka, minus za nieumięjetność stopniowania napięcia. Czy raczej za jego całkowity brak. I nawet koszulka Social Distorion na jędrnych piersiach Angeliny Jolie nie pomogła;)
Ale cóz, źle na pewno nie jest, a i mimo banałów, nie jest to film głupi. Do tego klasyk Rolling Stonesów i nawet kilka udanych żarcików.

6/10

ocenił(a) film na 4
KYRTAPS

Czuję się umęczony, wymęczony i zmęczony tym filmem. Przez większą część seansu wierciłem się w fotelu powtarzając sobie: wytrzymaj jeszcze trochę.
Przyzwyczaiłem się już do porządnego kina, wiec 100 minut z tym obrazem było dla straszną mnie męką.