PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=593914}
6,8 137 894
oceny
6,8 10 1 137894
6,0 15
ocen krytyków
American Pie: Zjazd absolwentów
powrót do forum filmu American Pie: Zjazd absolwentów

5/10

ocenił(a) film na 5

Przyznam,że nie tego spodziewałem się po tylu latach.Parę śmiesznych momentów niejet w stanie wybronić całości.Naprawdę TOTALNIE odgrzewany chumor,zero świerzości i beznadziejne zakończenie na balu,gdzie (SPOJLER) 5min przed balem cały świat się wali,gdzie chwilę później wszyscy znów zaczynają się kochać...byłoby ok,ale za szybko pociągnęli akcję na końcu a to zepsuło trochę urok filmu.
Ogólnie film ok,fajnie się ogląda i fanom AP napewno się spodoba,ale na tle trzech poprzedników ten zdecydowanie jest najsłabszy...

ColdAsFire

Trudno żeby było coś, czego w ogóle nie ma: "chumor", "świerzość".

ocenił(a) film na 5
JacQu

Przepraszam za błędy...i przepraszam za to,że jestem dyzortografikiem...nie mniej jednak wydaje mi się,że jest to strona poświęcona filmom a nie miłośnikom ortografii...

ColdAsFire

*masz dysortografię -.-
To nie usprawiedliwia popełnionych błędów, które są wyraźnie podkreślane podczas pisania.

ocenił(a) film na 5
JacQu

Jezuuu,jak tak jesteście wrażliwi na błędy to może tu nie wchodźcie,wiem,że lepiej czyta się wypowiedzi które nie rażą błedami,ale LITOŚCI,tu chodzi o komentowanie filmów,a nie cudzych wypowiedzi i poprawianie kogoś,że nie poprawnie pisze!

ocenił(a) film na 5
ColdAsFire

Nie ma takiego czegoś jak dysortografia i pokrewne temu "choroby" . Umie się pisać , albo nie... A jak można robić błędy pisząc tu ,to ja tego nie pojmuję , każdy błąd jest podkreślany . Jak my sami nie będziemy dbać o nasz język to za jakiś czas będziemy pisać i mówić po angielsku albo po rusku . Wiem nie musiałem się wtrącać bo to w sumie nie mój problem czy ty robisz błędy czy nie , ale usprawiedliwianie się "dysortografią" czy "dysleksją" jest dla mnie żałosne .

ocenił(a) film na 9
bzykus100