PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=609388}
8,2 2 099
ocen
8,2 10 1 2099
Total War: Shogun 2
powrót do forum gry Total War: Shogun 2

Nie znam się za bardzo na grach, ale lubię takie strategi, dlatego zastanawiam się nad kupnem shoguna 2, ale mam pewne obawy. Słyszałam, że do grania potrzebny jest steam. Kupując płytkę będę go miała czy o to trzeba się martwić oddzielnie. I co z instalacją. Podobno gra pobiera wiele Gb z internetu. Czy nie powinna się instalować bezpośrednio z płytki. Skoro już wydaje na to pieniądze to powinno wszystko być podane na tacy, bynajmniej tak sądzę. Proszę, niech ktoś mi wszystko wytłumaczy. Może być jak krowie na rowie, bo nie chcę się potem głowić i odkrywać co i jak, bo wspomniałam wcześniej "w ogóle się na tym nie znam", a chciała bym spróbować.

ocenił(a) grę na 9
klapiusta

Owszem, potrzebny jest steam. Sama płyta nic nie daje, dostajesz tak naprawdę pudełko wraz z płytą która jedynie uruchamia instalacje i ewentualnie (jeśli nie posiadasz już zainstalowanego), instaluje Ci steam.
Resztę zawartości gdy pobiera z sieci. Płacisz rzecz jasna kasę za produkt który rzecz jasna dostajesz, ale w innej formie instalacji niż tradycyjne włożenie płytki do napędu.
Trzeba się powoli przyzwyczajać do cyfrowej dystrybucji, taka prawda...

klapiusta

Sprostowanie postu powyżej: Płyta zawiera pełną wersję gry, ale instalacja z automatu pobiera ją z netu. Można to sobie wybrać na początku instalki. Przed uruchomieniem gry Steam pobiera jednak niezbędne patche poprawki itp.

użytkownik usunięty
klapiusta

Na płytach masz grę, w którą możesz zagrać, ale steam nie pozwoli ci jej zainstalować bez ściągania 21 GB (!). Próbowałem różnych rzeczy i nie da się tego legalnie zainstalować z oryginalnych płyt (lol). Wyjścia masz dwa:

1. Sciagasz 21 GB z internetu