Czy ktoś wytłumaczy pod względem medycznym albo jakimkolwiek co się stało z Markiem, bo chyba czegoś nie zrozumiałam... Wyjaśniają to dokładnie w którejś części, którą być może przegapiłam? Wiem, że miał stłuczenie klatki piersiowej i ze Webber mówił, że polepsza mu się przed śmiercią, ale... Wyglądał ok, nawet chciał wstawać z łóżka po córeczkę, a później coraz gorzej.... Stłuczenie serca, płuc...? Ale dlaczego nie mogli mu pomóc i zapadł w śpiączkę?
nie znam się na medycynie ale mówili że ma "zryw" czyli przypływ krótkotrwały przypływ energii przed śmiercią.
Nie znam sie jakos mega, ale miał b. powazne obrazenia wewnetrzne i wodocznie byly na tyle silne, ze nie dalo rady ich naprawić. Ten tzw `zryw`, o ktorym wspomina kala - jest bardzo czesty przy roznych chorobach tyou rak, bialaczka, obrazenia wewnetrzne. czesto tez wystepuje przy szoku powypadkowym - czlowwiek jest na wpop zywy, ale potrafi przez jakis czas funkcjonowac, chodzic, jest przyomny itp. a jednak pozniej BAM. i czlowieka nie ma.
Dzięki za odpowiedzi:) Szkoda, że nie dało się go uratować...;/ Pocieszające jest to, że spotka się gdzieś tam w zaświatach z Lexi:)