PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=165277}

Chirurdzy

Grey's Anatomy
2005 -
7,9 123 tys. ocen
7,9 10 1 122649
7,0 5 krytyków
Chirurdzy
powrót do forum serialu Chirurdzy

Czy ktoś wytłumaczy pod względem medycznym albo jakimkolwiek co się stało z Markiem, bo chyba czegoś nie zrozumiałam... Wyjaśniają to dokładnie w którejś części, którą być może przegapiłam? Wiem, że miał stłuczenie klatki piersiowej i ze Webber mówił, że polepsza mu się przed śmiercią, ale... Wyglądał ok, nawet chciał wstawać z łóżka po córeczkę, a później coraz gorzej.... Stłuczenie serca, płuc...? Ale dlaczego nie mogli mu pomóc i zapadł w śpiączkę?

ocenił(a) serial na 10
elektra8

nie znam się na medycynie ale mówili że ma "zryw" czyli przypływ krótkotrwały przypływ energii przed śmiercią.

elektra8

Nie znam sie jakos mega, ale miał b. powazne obrazenia wewnetrzne i wodocznie byly na tyle silne, ze nie dalo rady ich naprawić. Ten tzw `zryw`, o ktorym wspomina kala - jest bardzo czesty przy roznych chorobach tyou rak, bialaczka, obrazenia wewnetrzne. czesto tez wystepuje przy szoku powypadkowym - czlowwiek jest na wpop zywy, ale potrafi przez jakis czas funkcjonowac, chodzic, jest przyomny itp. a jednak pozniej BAM. i czlowieka nie ma.

ocenił(a) serial na 9
so3

Dzięki za odpowiedzi:) Szkoda, że nie dało się go uratować...;/ Pocieszające jest to, że spotka się gdzieś tam w zaświatach z Lexi:)

ocenił(a) serial na 7
elektra8