Naprawdę świetny pomysł na serial dla dzieci...dzieki temu ze oglądałem go jako mały chłopiec było mi duzo łatwiej przyswoić sobie niektóre informacje z biologii.
ja między innymi przez ten serial teraz jestem lekarzem - tak mnie zafascynowało, jak funkcjonuje ludzkie ciało :-)
Ja też oglądałam to jako mała dziewczynka... Teraz jestem w klasie biol-chem, a moim marzeniem od małego dziecka jest zostać lekarzem :)
Ja się wyłamię: lekarzem nie jestem i nigdy nie będę. Natomiast przez piosenkę tytułową zawsze bardzo chciałam się nauczyć francuskiego i ta dam! ;)
Czyli korzyści z bajki osiągnąć można różnorakie :D
A ja dzisiaj patrząc jakie beznadziejne bajki ogląda mój brat na Cartoon Network puściłem to bratu bo akurat leciało na TVP 1 i trzeba przyznać że go to zainteresowało. (zdziwiłem się tylko że był znaczek od 7 lat)...
chyba dla tego ten znaczek, że uważają iż młodsze dzieci nie zaczają o co chodzi bo raczej wulgaryzmów się tam nie dopatrzymy i strasznych scen przemocy :)
Mój siostrzeniec ma 3 lata i zna ten serial na pamięć ;) Prosi o konkretne odcinki
Witam serdecznie wszystkich Filmwebowiczów,