Selena Gomez

Selena Marie Gomez

7,6
13 308 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Selena Gomez

Czy już żadne dziewczyny nie piją za młodu mleka? :P 165zm, to już jest Hobbit

bytrek

To pomyśl sobie, co musi czuć taka Ariana Grande, co ma 1,50m z kawałkiem :D

Ale ja to lubię takie małe.

Sportwell

A kto to?


Dobra sprawdzę sobie, ale pierwsze słyszę.

bytrek

Też piosenkarka, raczej mało znana, a z Seleną ma tyle wspólnego, że jest gwiazdką Disneya.

Sportwell

Jak już to Ariana Grande jest gwizdką Nickelodiona (czy jak to się tam pisze) a nie Disneya.

Spicke

Nie wiem, nie znam się.

Sportwell

buahhahaha teraz jak to czytam po 9 latach to brzmi śmiesznie

bytrek

?????
165 to hobbit ?
hobbity to nawet 100cm nie mają, w porównaniu z hobbitami to ona jest gigantem :D

bytrek

Czy wszystkie dziewczyny muszą mieć ponad 170? Akurat 165 to taki właśnie średni wzrost kobiet, więc nie przesadzajmy. Są i plusy niskiego wzrostu (jakoś w końcu żyję z tym swoim 157 xd) ;d

sound_frequency

Nie, nie wszystkie, tyle tylko że w obecnych czasach, to dziewczyna powyżej 170 cm wzrostu, jest odstępstwem od normy

bytrek

Nie przesadzaj. Znam dość dużo dziewczyn o wzroście wyższym niż 170 cm, jednym pasuje to bardziej, innym mniej, ale nie jest to jakoś szczególnie rzadkie ;)

sound_frequency