1.Dzień Niepodległości 6/10
2.Pojutrze 5/10
3.Patriota 5/10
4.Gwiezdne wrota 4/10
5.Uniwersalny żołnierz 3/10
6.Godzilla 3/10
7.10.000 BC 2/10
1. Uniwersalny żołnierz - 7/10
2. Świat w płomieniach - 7/10
3. Godzilla - 6/10
4. Dzień Niepodległości - 6/10
...
5. Pojutrze - 4/10
6. Gwiezdne wrota - 3/10
7. Anonimus - 2/10
8. 10.000 B.C. - 2/10
1. Gwiezdne wrota 4/10
2. Patriota 3/10
3. Uniwersalny żołnierz 3/10
4. Anonimus 3/10
5. Dzień niepodległości 3/10
6. Pojutrze 3/10
7. Godzilla 2/10
8. 2012 1/10
Ani jednego dobrego filmu. Poza "Gwiezdnymi wrotami" same gnioty. "2012" to jeden z najgorszych filmów w historii kina.
Teraz potrzebna mi jest co najmniej 10-letnia przerwa od dzieł tego pana.
1. Independence Day - 7/10 (bo w dniu premiery zachwycał efektami, poza tym to wciąż stara dobra szkoła z makietami i niszczoną scenografią, szanuję)
2. Universal Soldier - 5
2. Moon 44 - 5
3. Stargate - 5
4. Patriota - 4
5. Anonymus - 4
6. Godzilla - 4
7. 2012 - 4
8. Pojutrze - 4
9. White House Down - 1
10. 10 000 BC - 1
11. ID:Resurgence - 1