Maciej Zakościelny

Maciej Gracjan Zakościelny

7,0
17 252 oceny gry aktorskiej
powrót do forum osoby Maciej Zakościelny

Dno totalne, nie ma nad czym zbytnio się rozwodzić. Tego "aktora" jak i fanów jego produkcji, należałoby w ekspresowym tempie przesiedlić na Madagaskar.

NW_

czy ja wiem? mimo, że nie znam się na grze aktorskiej i tym podobnych sprawach to jednak wydaje mi się, że nie jest taki najgorszy. Fakt-nie ma zbyt dużego doświadczenia, ale (jak już gdzieś to pisałam) porównajcie go do braci Mroczków. nie to, żebym go broniła, ale on jednak ukończył jakąś tam szkołę aktorską...czyli, że niby coś tam wie...
pozdrawiam...

Ensename373

Wiele osób kończy dobre uniwersytety a później ulice zamiatają. Nic nie jest regułą.

NW_

no niby fakt, ale spójrz też na to z innej strony... dajmy na to Pawła Małaszyńskiego. gdyby nie Oficer to ja nie wiedziałabym kto to jest, potem była Magda M...i to głównie chyba te dwie role przyniosly mu większą ''sławę'', no niby wcześniej zagrał ''Sukience'' ale tego filmu niestety nie ogladałam.
w tym wypadku może być podobnie, Zakościelny młody jest, imponującego dorobku jeszcze nie ma, ale wydaje mi się, że się wyrobi.

Ensename373

Dla mnie jakikolwiek "aktor" zniżający się do ról w serialach czy filmach produkcji tvn/polsat itp. automatycznie przestaje być aktorem.

NW_

ale w serialach tylko produkcji polsat/tvn? bo (moim zdaniem) np George Clooney jest dobrym aktorem, a grał w serialu...
trzeba podziękować osobom pokroju braci mroczków, herbusiowej, leńskiej, bo to (według mnie) właśnie dzięki takim osobistością gra w serialu kojarzy się z tandetą...

Ensename373

Całe szczęście nie oglądam seriali i nie znam osób które wymieniłaś. Akurat "Ostry Dyżur" był o klasę wyższym serialem, niż polskie nieudolne kopie kopii z tvn.

NW_