"Tomb Raider" ma już zapewnioną promocję

The Hollywood Reporter / autor: /
https://www.filmweb.pl/news/%22Tomb+Raider%22+ma+ju%C5%BC+zapewnion%C4%85+promocj%C4%99-456
Paramount Pictures podpisał umowę z Taco Bell, Pepsi, Ericsson i Land Roverem na finansowanie promocji filmowej wersji znanej gry video "Tomb Raider" której premiera przewidziana jest na 15 czerwca. Wspólnie firmy wyłożą ok. 30-35 milionów dolarów. To pierwszy udział Pepsi w branży filmowej od czasu "Gwiezdne wojny: Epizod I - Mroczne widmo" i jedyna akcja sponsoringowa tego typu przewidziana na ten rok. Ericsson finansuje "Raidera" jako pierwszą produkcję od 1997, kiedy to uszczupliła swój budżet na rzecz bondowskiego "Jutro nie umiera nigdy". Taco Bell opłaci w ramach umowy reklamy telewizyjne i promocje we własnych punktach sprzedaży. Land Rover nie zdecydował się jeszcze, jaką formę promocji chce finansować, wiadomo tylko, że będzie związana z modelami firmy - Destination i Freelander.