PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=794006}
4,6 2 783
oceny
4,6 10 1 2783
5,6 21
ocen krytyków
Orzeł. Ostatni patrol
powrót do forum filmu Orzeł. Ostatni patrol

Cały seans po niesamowitym napięciem, świetne minimalistyczne podejście do dialogów, bo ten film trzeba głównie poczuć, a nie zrozumieć. Koniecznie w zaciemnieniu i z dobrym audio. Nie znam się na zgodności poszczególnych elementów z prawdą historyczną, ale jak nie oczekujesz wytłumaczenia motywacji bohaterów, przekazania tła historycznego, tylko chcesz poczuć poczucie beznadziei i klaustrofobię, to ten film jest dla Ciebie. Dużo, dużo lepszy w mojej ocenie niż ogólna krytyka, więc zachęcam do sprawdzenia samodzielnie, bez patrzenia na sugestie pierwszych recenzji.

Matoo

"tylko chcesz poczuć poczucie beznadziei i klaustrofobię, to ten film jest dla Ciebie." - czy choć w niewielkim stopniu można na to liczyć? Czy od razu lepiej włączyć sobie Das Boot?

ocenił(a) film na 9
Leszy2

Tak jak napisałem, w pełni poczułem, ale do tego raczej konieczny jest senas w kinie bądź w bardzo dobrych warunkach w domu.

Leszy2

Liczyłeś na to, że ten lub jakikolwiek inny film dorówna Das Bootowi? Hahaha xD To jest chłopie klasyka kina. Więc lepiej włącz sobie tego Das Boota zamiast płakać.

rembi666

To chyba nie do mnie. Bo ja na nic, w związku z polskim filmem nie liczę. Hahaha. No ale jak Matoo coś poczuł, to pytam.

Leszy2