to podajcie tytuły ,może się znajdzie jakiś ,którego nie widziałem bo uwielbiam takie kino jak np:IP Man,Dawno temu w Chinach,Pijany mistrz itp.
Za ten daję 8 bo choreografia walk super ale trochę moim zdaniem tak namieszali w scenach że przesadzili (chodzi o to że nagle jest ich kilku co chcą gang rozwalić,tu...