Wczoraj (wreszcie) obejrzałam Ed'a Wooda i muszę przyznać że nie spodziewałam się tak dobrego filmu. Mimo moich dwóch ulubionych nazwisk na Plakacie (Burton&Depp) myslalam, ze bedzie to jeden z gorszych produkcji z "udzialem" tego fantastycznego duetu. Naszczescie mylilam sie - Ed Wood to super rozrywka dla każdego a...
więcejczyli odtwórcy Drakuli która była i jest kiczem filmów o wampirach. Jeśli chodzi o jego talent do straszenia to jest totalna pomyłka bo albo czuje się zażenowanie, albo wręcz rozbawia przesadzonymi gestami i mimiką twarzy. Jednak wysoko go oceniam jako klasyk i dobre role (Martina Landau świetna parodia B. Lugosi), J....
więcejPo notorycznie powtarzających się rekomendacjach w końcu przyszedł czas, żebym się zmobilizował i odkopał dzieło Burtona okrzyknięte jednym z lepszych kolaboracji Johnego i Tima. Jednak już po rozpoczęciu seansu zostałem brutalnie pozbawiony nadziei, że film może być rzetelnym odzwierciedleniem kariery i okruchów...
Do obejrzenia tego filmu zachęciły mnie jego wysokie oceny i ochy i achy filmwebowiczów. Niestety to że się zawiodłam to za mało powedziane. Ten film to w mojej ocenie kompletny niewypał. Nie dopatrzyłam się też "mistrzowskiej" gry Deepa. Grał normalnie, w swoim stylu, jak dlamnie nawet trochę drętwo i nienaturalnie....
więcej
Magiczny rok .
"KRÓL LEW" Roba Minkoffa i Rogera Allersa , "FORREST GUMP" Roberta Zemeckisa , "SKAZANI NA SHAWSHANK" Franka Darabonta , "PULP FICTION" Quentina Tarantino , "LEON ZAWODOWIEC" Luca Bessona , "CZERWONY" Krzysztofa Kieślowskiego , "NAIWNIAK" Roberta Bentona , "QUIZ SHOW" Roberta Redforda , "ED WOOD" Tima...