Specyfikacja reklam

Jesteśmy miłośnikami filmów, seriali i gier, którzy łączą pracę z pasją i wspólnie kreujemy unikalny serwis tematyczny. Nasz zespół skupia specjalistów z różnych dziedzin: polonistów, dziennikarzy, informatyków, grafików i specjalistów od marketingu. Poznaj nas!
HTML5
  • Reklamy statyczne

  • Reklamy statyczne

  • Interstitial

  • Rectangle góra/dół

  • Billboard

  • Paralaksa

  • Halfpage

  • Preroll

  • Live search - fraza

  • Full welcome screen

  • Aplikacja wspiera wyłącznie reklamy statyczne z rozszerzeniem jpg/png (nie dotyczy formatu preroll).

  • Nie ma możliwości emisji reklam z tzw. kodów emisyjnych. Kreacje reklamowe nie mogą być serwowane z zewnątrz.

  • Zliczenia odsłon po stronie Klienta mogą być wykonywane wyłącznie za pomocą pikseli IMG. Nie ma możliwości wpinania skyptów zliczających.

  • Dla niestandardowych kreacji Filmweb zastrzega sobie prawo do dodatkowych wymagań, które muszą zostać spełnione przed wyemitowaniem kampanii.

  • Kreacja musi być zgodna ze specyfikacją dla danego formatu reklamowego. Elementy zawarte w kreacji nie mogą ingerować w działanie aplikacji oraz innych reklam.

  • Banner HTML5 powinien zawierać następujące makro

    <a href="sas:click"> ... </a>

  • Banner statyczne nie potrzebują implementacji clickTaga

  • Forma reklamowa emitowana nad kontentem serwisu i skalowana do wymiarów ekranu

  • Wymiary: 720x1255px

  • Waga: do 120 kB

  • Format: jpg/png

  • Dodatkowe uwagi: Banner pełnoekranowy zamyka się samoczynnie po 10sek lub po zamknięciu przez użytkownika (button zamknięcia osadzany po stronie serwisu w prawym górnym rogu kreacji).

Wizualizacja poniżej: interstitial

  • Wymiary: jpg 600x500 px

  • Waga: do 60 kB

  • Format: jpg/png

  • Format występuje w 2 placementach na stronie głównej i bazie produkcji oraz na rankingach. Wizualizacje poniżej:

    strona główna

    rectangle-home

    baza produkcji

    rectangle-baza

    rankingi

    rectangle-ranking

Format występuje w górnym slocie większości stron aplikacji. Ponadto emisja jest możliwa w slocie searcha oraz w panelu ocen i gdzie na vod. Wizualizacje poniżej:

górny slot strona główna

billboard-sg

górny slot baza produkcji

billboard-baza

search

billboard-search

panel ocen

billboard-panelocen

gdzie na vod

billboard-gdzienavod
  • Wymiary: 600x1070px - istotne elementy kreacji powinny znaleźć się w obszarze 600x800px

  • Waga: 80 kB

  • Format: jpg/png

  • Emisja reklamy odbywa się w placementach rectangli.

    paralaksa

Emisja reklamy odbywa się w placementach rectangli.

halfpage
  • Długość spotu: max 30 sekund

  • Proporcje 16:9 lub 9:16

  • Format pliku: *mp4

  • Rozmiar pliku max 50MB - zmniejszany po stronie Wydawcy

  • Głośność video na poziomie -23 LUFS

  • Domyślne pominięcie spotu jest możliwe po połowie czasu jego trwania

Wizualizacja formatu w dwóch proporcjach:

preroll-poziom
preroll-pion
  • Format wyświetli się w czasie wpisywania frazy w searchu. Składa się z grafiki, tytułu i podtytułu (opcjonalnie można dodac logo i rok produkcji)

  • Grafika 200x285px, waga do 20kB

  • Tytuł może zawierać do 30 znaków

  • Podtytuł może zawierać do 40 znaków

  • Reklama powinna kierować na podstrony Filmwebu

Wizualizacja formatu:

ls-fraza
  • Forma reklamowa emitowana przy pierwszej odsłonie aplikacji Filmwebu, tożsama z emisją Full welcome screena na wersji WEBowej serwisu.

  • Wymiary: 720x1255px

  • Waga: do 120 kB

  • Format: jpg/png

  • Dodatkowe uwagi: Banner pełnoekranowy zamyka się samoczynnie po 10sek lub po zamknięciu przez użytkownika (button zamknięcia osadzany po stronie serwisu w prawym górnym rogu kreacji).

Wizualizacja poniżej: interstitial

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones