PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=611269}

SpellForce: Zakon Świtu

Spellforce: The Order of Dawn
7,8 2 028
ocen
7,8 10 1 2028
SpellForce: Zakon Świtu
powrót do forum gry SpellForce: Zakon Świtu

Epicka rewelacja

ocenił(a) grę na 10

SpellForce: Zakon Świtu to gra w którą gram już od 2005 roku. Można dużo o niej opowiadać. Do 1. części są dwa dodatki. Oto recenzja: http://gry.gery.pl/pc/spellforce_zakon_switu/recenzja.html


Oraz polska Wikia:

http://pl.spellforce.wikia.com/wiki/SpellForce_Wiki


Zachęcam do zakupu, Zakon Świtu kosztuje około 10zł, a Universe (5 gier) nawet 20zł-25zł.


SpellForce 2 jest cienkie, ale SpellForce: Zakon Świtu i dodatki. Epickie, klimatycznie mapy. Pierwsze 3 są trochę nudne, ale Cień Drzew, gobliny, orkowie, minotaury, bandyci, robactwo, ożywieńcy, demony. Gram od 2005 roku. POLECAM 15/10, naprawdę najlepsza gra w jaką grałem (a grałem w trochę gier).

Brannigan

zgadzam się, SpellForce: Zakon Świtu to jedna z lepszych gier, w które grałam... trochę zawiodło mnie zakończenie, ale nie będę się o tym rozpisywać...
niestety w dodatki to już czasu zabrakło żeby przejść... choć pierwsza część dostarcza rozrywki na kilka miesięcy, sporo czasu zajmuje wykonanie misji głównej oraz wielu pobocznych epizodów...
co do SpellForce 2 to nawet nie posiadam, ale z tego co widzę po Twojej opinii nie warto sobie nią zawracać głowy...

ocenił(a) grę na 10
ewelina09179200

tak, można zobaczyć gameplay'e na youtube. dno, jeśli bym chciał wyrazić w pełni swoją opinię, zbanowali by mnie na filmwebie. ja to widzę tak(wiem, że jest trochę inaczej): SF1:Zakon Świtu i dodatek Oddech Zimy, SF2(kontynuacja):Cień Feniksa, a to prawdziwe SF 2 to powinno być chyba Runiczne Królestwo czy coś, ale nie SpellForce. To jest masakra. Tam Belial to jest szkielet! Masakra, masakra.

ocenił(a) grę na 10
Brannigan

Jakie runiczne królestwo? Tam nie ma run... między innymi dla tego do pięt nie dorasta jedynce...

ocenił(a) grę na 10
Maciejlyoko