Dwudziestoparoletnia Emily jest ambitną dyrektorką działu marketingu z Chicago, która niespodziewanie otrzymuje pracę marzeń w Paryżu. Gdy jej firma przejmuje luksusową francuską agencję marketingową, młodej kobiecie powierzone zostaje opracowanie odpowiedniej strategii w mediach społecznościowych. Nowe, paryskie życie Emily wypełniają upojne przygody i nieoczekiwane wyzwania - w tym zyskanie sympatii nowych współpracowników, nawiązanie nowych przyjaźni i odnalezienie miłości.
Nie do końca rozumiem, dlaczego "Emily w Paryżu" zbiera aż tak negatywne opinie. Serial miał być naiwny, stereotypy wyolbrzymione, a fabuła bardzo prosta. Krótka piłka - to nie miało być przełomowe dzieło, które mogłoby konkurować z "klasykami gatunku".
Według mnie świetnie spełnia swoją funkcję "poprawiacza humoru"...
Ten serial to jest po prostu rak - historie z cyklu „wydarzyło się nigdy”. Relacje Emily ze wszystkimi wokół są po prostu toksyczne - zachowuje się jak niestabilna emocjonalnie 18latka, skacze od Gabriela do Alfiego, w jednym odcinku „walczy” o Alfiego, jednocześnie robiąc jajecznicę w mieszkaniu Gabriela, w następnym...
więcej