Wystąpił w następujących kampaniach reklamowych:
- 2008 r. - kampania społeczna pt. "Kocham. Nie biję" i "Kocham. Reaguję", kampania społeczna Krajowego Centrum Kompetencji zachęcająca do przekazywania 1% podatku na wybraną organizację pożytku publicznego;
- 2009 r. - mobilny internet "39 i pół" firmy Orange;
- 2010 r. - kampania społeczna pt. "Twój głos ma sens !" dotycząca wyborów prezydenckich 2010, sklepy OBI (głos);
- 2010-2011 r. - samochody marki Hyundai;
- 2011 r. - kampania społeczna pt. "Wychowuję, nie tresuję" mająca na celu zapobieganie agresji psów wobec ludzi, kampania społeczna pt. "Dom Boskich" mająca na celu wsparcie rodzinnych domów dziecka, charytatywny spacer Ecco Walkathon;
- 2012 r. - piłkarska akcja pt. "Przyjmij piłkę" firmy Orlen;
- 2013 r. - wódka Czysta de Luxe marki Żołądkowa Gorzka (wraz z
Andrzejem Grabowskim), usługi telekomunikacyjne firmy Orange;
- 2017 r. - świąteczna kampania firmy kosmetycznej Avon (wraz z
Małgorzatą Kożuchowską oraz
Mateuszem Pawłowskim);
- 2018 r. - oranżada Hellena;
- 2019 r. - kampania społeczna producenta bram i ogrodzeń Wiśniowski pt. "Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie";
- 2020 r. - dania gotowe Proste Historie marki Iglotex (głos), burgery Maestro w sieci restauracji McDonald's (wraz z
Katarzyną Zielińską), napój Pepsi pt. "Jak świętować, to tylko z Pepsi!" (wraz z
Maciejem Musiałem,
Adamem Fidusiewiczem,
Wiktorią Gąsiewską i Martyną Chomacką);
- 2021 r. - instalacje fotowoltaiczne Sunday Polska pt. "Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca", marka Komputronik pt. "To masz na Gwiazdkę!".
W 1997 roku ukończył Wydział Aktorski Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie (obecnie Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie, Polska).
W 2014 roku został odznaczony Brązowym Medalem "Zasłużony Kulturze Gloria Artis".