Sebastian Stankiewicz

6,6
20 411 ocen gry aktorskiej
Wystąpił w następujących teledyskach:
- 2010 r. - "Niemiłość" - Mikromusic;
- 2011 r. - "Komedia" - Muzykoterapia;
- 2015 r. - "Lights Out" - Lion Shepherd; "Hipster" - Dr Misio.
W 2006 roku ukończył wrocławską filię Wydziału Lalkarskiego Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie (obecnie Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie, Polska).
Wystąpił w następujących kampaniach reklamowych:
- 2013 - 2014 r. - porównywarka ubezpieczeń samochodowych rankomat.pl;
- 2019 r. - kampania społeczna pt. "Idź na wybory. Przejdź do historii" zachęcająca do udziału w wyborach do parlamentu (wraz z Laurą Breszką, Michałem Meyerem i Mateuszem Królem), kampania społeczna organizacji SOS Wioski Dziecięce pt. "Świąteczne SOS" (wraz z Tomaszem Kotem, Anną Dereszowską, Andrzejem Sewerynem i Katarzyną Zielińską);
- 2020 r. - kampania społeczna Fundacji #GłosemZwierząt zachęcająca do adopcji zwierząt (wraz z Agatą Buzek, Katarzyną Żak, Justyną Wasilewską, Bartoszem Bielenią i Jackiem Braciakiem);
- 2022 r. - kampania sieci kin Cinema City, Multikino i Helios zachęcająca widzów do powrotu do kin po okresie pandemii (wraz z Julią Wieniawą, Mariuszem Drężkiem, Aleksandrą Popławską, Mateuszem Banasiukiem, Cezarym Pazurą i Bartłomiejem Firletem);
- 2024 r. - system płatności mobilnych Blik (wraz z Justyną Ducką), I Ogólnopolska Antymobbingowa Kampania Społeczna organizowana przez Dobrą Fundację pt. "Godność ma swoje imię" (wraz z Moniką Obarą, Pauliną Pytlak, Arturem Wiśniewskim i Hubertem Wolińskim).