W 2013 roku ukończyła studia na Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie (Polska).
Wystąpiła w następujących reklamach: - 2014 r. - T‑Mobile Usługi Bankowe w ofercie T-Mobile Polska i Alior Banku (wraz z mężem Robertem); - 2016 r. - szampon przeciwłupieżowy Head & Shoulders, Bank Zachodni WBK, maszynki do golenia Gillette Venus; - 2018 r. - rajstopy Calzedonia, woda mineralna Kinga Pienińska; - 2019 r. - świąteczna oferta produktów marki Huawei (wraz z mężem Robertem); - 2020 r. - odzież treningowa marki 4F, biżuteria marki Apart (wraz z Małgorzatą Sochą i Julią Wieniawą); - 2022 r. - kampania Lidla pt. "Szkoły Pełne Talentów"; - 2024 r. - wspólna z Fundacją Zwolnieni z Teorii kampania społeczna pn. "Active8 with Ann" promująca zmianę nawyków Polek i Polaków, kolekcja własna ubiorów marki 4F; kampania Lipton pt. "2 kubki dziennie, aby zadbać o siebie? Żaden challenge!".