UPC Polska planuje w maju wprowadzić telewizję cyfrową. Zaoferuje dekodery z HD i PVR (Personal Video Recorder), a także dekodery tylko z nagrywarką. Już teraz zmienia logo i ofertę oraz rusza z wielką kampanią reklamową.
Zostaną zaoferowane dodatkowe kanały, których teraz jest około 60. Przewidziano kanały premium. Od razu będzie też telewizja wysokiej rozdzielczości HD, wideo na żądanie VOD, przewodnik po programach EPG oraz wideorekorder PVR. Usługa dostępna będzie najpierw w Warszawie, a docelowo we wszystkich miastach nadawania.
UPC będzie oferował trzy nowe pakiety internetowe: Internet Sprint o prędkości 2 Mb/s za 69 zł, Internet Turbo o prędkości 4 Mb/s za 89 zł oraz Internet Ultra o prędkości 20 Mb/s. Ten ostatni jest obecnie najszybszą w Polsce ofertą dla klientów indywidualnych, a jego cena wynosi 249 zł.
W tej chwili UPC ma 300 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu i jest drugim po Telekomunikacji Polskiej dostawcą na rynku. W ciągu roku firma pozyskała blisko 100 tys. nowych abonentów.