7 lipca br. Stowarzyszenie Sygnał rozpoczęło edukacyjną kampanię pod hasłem
"Oglądaj legalnie" przeciwko kradzieży sygnału telewizyjnego. Głównym jej elementem jest spot z udziałem Borysa Szyca, emitowany w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych, które bezpłatnie udostępniły czas antenowy.
Kampania telewizyjna prowadzona będzie w oparciu o spoty z udziałem
Borysa Szyca (30" i 60"). Będą one emitowane zarówno na kanałach członków stowarzyszenia – Ale kino!, AXN, CANAL +, CANAL + Film, CANAL+ Sport, HBO, HBO2, MTV, MTV Classic, Planete, jak i na kanałach partnerów akcji – Animal Planet, Club, Discovery Channel, Europa Europa, Jetix, Polsat, Polsat Sport, Polsat Zdrowie i Uroda, Reality TV, Romantica, TVN 24, TVN, TVN Style, TVN TURBO. Kanały te bezpłatnie udostępniły stowarzyszeniu swój czas antenowy.
Na stronach internetowych firm zrzeszonych w Sygnale oraz w portalach związanych z tematyką medialną – cTime.pl, E-biznes.pl, Medialink.pl, MediaMagazyn.pl, Media.mocny.com, Media News, TV News, Wirtualnemedia.pl – również bezpłatnie będą emitowane bannery i pop–undery kampanii.
We wrześniu i październiku kampania przeciwko kradzieży sygnału prowadzona będzie w oparciu o materiały BTL. Ulotki i broszury dystrybuowane będą w Biurach Obsługi Klienta członków stowarzyszenia, na seminariach i konferencjach dla policji i prokuratury. W wielu blokach mieszkalnych rozwieszone zostaną plakaty z wizerunkiem Borysa Szyca, przestrzegające przed nielegalnym odbiorem sygnału telewizyjnego. Równocześnie ze startem kampanii pod adresem
http://www.sygnal.org.pl została uruchomiona także nowa strona internetowa stowarzyszenia Sygnał.