W zestawieniu kanałów dla dzieci liderem oglądalności jest Jetix, który wyprzedza m.in. Cartoon Network i MiniMini. Stacje o tym profilu oglądają przede wszystkim najmłodsi mieszkający w miastach. Część z nich cieszy się także sporą popularnością wśród dorosłych.
Największą widownię wśród stacji przeznaczonych dla dzieci w okresie od 1 stycznia do 31 lipca roku miał kanał Jetix, którego udziały w rynku telewizyjnym wyniosły 0,71 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się Cartoon Network z udziałami na poziomie 0,65 proc., a na trzecim MiniMini - 0,61 proc. Na dalszych miejscach uplasowały się stacje ZigZap/Hyper i Jetix Play.
Z kolei w komercyjnej grupie docelowej liderem była stacja Mini Mini z udziałami wynoszącymi 0,59 proc., pozycję wicelidera zajął Jetix (0,57 proc.), a trzecie miejsce przypadło kanałowi Cartoon Network (0,47 proc.).