Warner Bros. Discovery precyzuje swoją strategię streamingową. Planowane połączenie platform Discovery+ i HBO Max wciąż dojdzie do skutku, ale serwis Discovery+ zachowa samodzielność nawet po fuzji. Nowy superserwis ma zadebiutować w USA jeszcze w tym roku.
Discovery+ łączy się i nie łączy z HBO Max
Warner Bros. Discovery ogłosiło w zeszłym roku, że planuje połączyć swoje serwisy streamingowe: Discovery+ i HBO Max. Argumentem za fuzją jest to, że platformy mają komplementarne biblioteki treści i bazy subskrybentów. Nowy serwis ma wystartować wiosną pod nową nazwą.
W bibliotece nowej platformy znajdą się produkcje HBO (np. "
Last of Us"), ekskluzywny kontent HBO Max (np. "
Hacks") oraz zebrane dotychczas pod parasolem Discovery+ produkcje Magnolia Network, HGTV oraz Discovery.
Firma zachowa jednak w USA samodzielny serwis Discovery+. Będzie on stanowił tańszą ofertę dla użytkowników niezainteresowanych fabularnymi produkcjami HBO. W ten sposób Warner Bros. Discovery planuje zachować subskrybentów, którzy wykruszyliby się, zamiast płacić więcej za nową platformę. Discovery+ ma teraz 20 milionów użytkowników.
W USA subskrypcja na HBO Max bez reklam kosztuje 15.99 dolarów miesięcznie (z reklamami: 9.99 dolarów). Za korzystanie z Discovery+ bez reklam obecnie płaci się natomiast 6.99 dolarów (z reklamami: 4.99). Nowy serwis powstały z połączenia Discovery+ i HBO Max będzie prawdopodobnie droższy niż HBO Max w tej chwili.
Serial Killers: "Last of Us"
Zobaczcie odcinek programu "Serial Killers", w którym omawiamy najnowszy, czwarty, epizod dostępnego na HBO Max serialu "
Last of Us":
Zachęcamy do wzięcia udziału w naszej oscarowej
ANKIECIE, w której możecie głosować na swoich faworytów.
TUTAJ znajdziecie nominacje do
95. nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej. Wybierzcie najlepszych!