PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=107855}

Zakochany bez pamięci

Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004
7,4 164 tys. ocen
7,4 10 1 163837
7,9 73 krytyków
Zakochany bez pamięci
powrót do forum filmu Zakochany bez pamięci

Meet Me In Montauk

ocenił(a) film na 10

Ja odkryłem ten film dość niedawno i w dość nietypowy sposób. Mianowicie jest taki kawałek Signalrunners - Meet Me In Montauk. Wyszedł w grudniu 2008 i, jako że jestem fanem takiej muzyki, niedługo później zdobyłem go. Po pierwszym przesłuchaniu od razu bardzo mi się spodobał, ale tytuł nadal pozostawał tajemniczy. Chcąc poznać co inni o nim sądzą wpisałem w wyszukiwarce sam tytuł. Ku mojemu zdziwieniu na pierwszych pozycjach pojawił się omawiany film. Wtedy przypomniałem sobie, że kiedyś mialem go oglądać. Moja była już dziewczyna chciała iśc na to do kina. Niestety rozstaliśmy się zanim do tego doszło. Po obejżeniu go wszystko niesamowicie złożyło się w całość.
Meet Me In Montauk występuje tylko w dwóch wersjach - Original Mix i Oliver Smith Remix. Obie są świetne i obie niewiarygodnie współgrają z filmem. W wersji remixowej można nawet w pewnym momencie usłyszeć w tle dialog Clementine i Joela. A sam tytuł to wg mnie ta jedyna rzecz, która została Joelowi po wymazywaniu pamięci - to dzięki temu nie pojechał do pracy tylko do Montauk;)
Ogólnie film nie jest arcydziełem, ale mnie mocno poruszył i bardzo go cenię. Głownie przez ten kawałek, wspomnienia i osobiste nawiązania. Wg mnie jest to typowy film, który najlepiej ogląda się za drugim razem.
Pozdrawiam wszystkich fanów;)

ocenił(a) film na 9
bircov

Fajna historia, dzięki.

A swoją drogą, to jest jeden z niewielu filmów, w których Carrey nie gra
przygłupawego komedianta. Super film.

bircov