Ingrid (Julianne Moore), jest autorką bestsellerów, aby poradzić sobie z lękiem przed śmiercią napisała o niej książkę. Kiedy dowiaduje się, że Martha (Tilda Swinton), dawna korespondentka wojenna, jest chora, postanawia ją odwiedzić, odświeżając tym samym przyjaźń sprzed lat, kiedy obie były dziennikarkami. Martha toczy teraz inną wojnę,... czytaj dalej
Almodovar wraca do formy! Kolory, fabula, świetne aktorstwo, każda kwestia i scena mają sens!
Przepraszam, ale to nie jest nudne jak "Matki równoległe" czy "Ból i blask" i na dodatek ma fabułę, więc rozumiem, czemu krytycy są rozczarowani.
Temat nie może nie ruszy nikogo, kto interesuje się światem, ale...
Każdy film, który pokazuje prawo do odchodzenia na własnych warunkach doceniam. Ten jest naładowany emocjami, chociaż widzimy tylko ich lekkie drżenie. To świadczy o wrażliwości reżysera, jego delikatności i ogromnym szacunku dla indywidualnych decyzji. Wspaniale spisały się aktorki w tej Almodovarowskiej wizji jakże...
więcej„W pokoju obok” to film wielowymiarowy. W moim odczuciu jego głównym motywem jest tematyka prawa do godnej śmierci. Film w ciekawy sposób przedstawia odczucia głównej bohaterki i jej przyjaciółki w kontekście tego zagadnienia. Jest to temat trudny, kontrowersyjny i wielopłaszczyznowy, szczególnie w kontekście...
Chyba mialam zbyt duze oczekiwania: Pedro, Tilda, Julianne a dostajemy egzemplarz ...."Werandy". Z Almodovara zostaly juz chyba tylko nasycone kolory tapicerki oraz odziezy wierzchniej. Zmarnowany material. Wrazliwy i trudny temat zostal potraktowany plytko i banalnie. Niezly Torturro w roli neurastenicznego...