12-letni DJ Walters od dzieciństwa obserwował dom Nebbercrackerów i od dawna podejrzewał, że z tym domem jest coś nie tak. Zauważył, że coraz więcej rzeczy z otoczenia domu zaczyna znikać, nawet pani Nebbercracker gdzieś przepadła. Gdy nadejdzie święto Halloween DJ wraz z dwójką przyjaciół uda się na rekonesans i odkryje przerażającą prawdę: dom jest żywym pożerającym wszystko i wszystkich potworem. Dzieciaki próbują o tym fakcie powiedzieć rodzicom i policji, ale dorośli biorą ich rewelacje jako wymysły wybujałej dziecięcej wyobraźni. Nikt chłopakom nie wierzy, a dom robi się coraz groźniejszy i coraz bardziej głodny...
opis użytkownika
Trójka dzieci odkrywa, że dom sąsiadów jest tak naprawdę żyjącym i oddychającym potworem. D.J. Harvard i jego dwójka przyjaciół - Chowder i Jenny postanawiają położyć kres przerażającym planom tytułowego domu. Niestety żaden z dorosłych nie wierzy dzieciom, dlatego sami muszą znaleźć sposób, aby zniszczyć dom.
Dwunastoletni DJ i jego przyjaciel Serdel wciąż myślą o tym, że po drugiej stronie ulicy, w domu starego pana Nebbercrackera, dzieje się coś dziwnego. DJ widzi jak ponuro wyglądający dom połyka wszystko, co znajdzie się w jego pobliżu - zabawki i zwierzęta. Czyżby ten dom żył i pożerał to, co uda mu się złapać? Jeśli tak, to okolicznym mieszkańcom zagraża naprawdę wielkie niebezpieczeństwo. Zwłaszcza, że nadchodzi Halloween i wiele dzieci zapuka do drzwi tajemniczego domu, prosząc o słodycze. DJ i Serdel próbują ostrzec dorosłych, ale wiadomo - kto by tam wierzył dzieciom... Chce im pomóc rudowłosa Jenny, o mało nie pożarta przez łakomą budowlę. Bezpieczeństwo sąsiadów zależy teraz od tego czy DJ, Serdel i Jenny rozwiążą tajemnicę strasznego domu.
''Straszny dom'' to animowana komedia z dreszczykiem dla młodszych i starszych widzów, w której trójka dzieciaków ma okazję przeżyci największą przygodę życia.
Dwunastoletni DJ i jego przyjaciel Serdel wciąż myślą o tym, że po drugiej stronie ulicy, w domu starego pana Nebbercrackera, dzieje się coś dziwnego. DJ widzi, jak ponuro wyglądający dom połyka wszystko, co znajdzie się w jego pobliżu - zabawki, zwierzęta a nawet ludzi. Chłopcy wiedzą, iż okolicznym mieszkańcom zagraża wielkie niebezpieczeństwo, zwłaszcza, że nadchodzi Halloween i wiele dzieci zapuka do drzwi tajemniczego domu, prosząc o słodycze. DJ i Serdel próbują ostrzec dorosłych, ale wiadomo - kto by tam wierzył dzieciom...
Chce im pomóc rudowłosa Jenny, która sama o mało nie zginęła pożarta przez łakomą budowlę.
Bezpieczeństwo sąsiadów zależ teraz od tego, czy Dj, Serdel i Jenny rozwiążą tajemnicę strasznego domu.
12-letni DJ Walters jest w trudnym wieku - mając dużo wolnego czasu zastanawia się nad zawiłościami świata ludzi dorosłych. Ostatnio nieustannie myśli o tym, że w znajdującym się po drugiej stronie ulicy domu starego pana Nebbercrackera może dziać się coś strasznego. W zrujnowanym budynku znikają bowiem różne przedmioty. Gdy opowiada o tym rodzicom i sąsiadom, nikt nie wierzy.
Dzień przed Halloween DJ i jego przyjaciel Chowder widzą, jak dom usiłuje połknąć ich piłkę, a potem również ich nową koleżankę Jenny. Przerażona trójka ponownie próbuje zainteresować swoim odkryciem dorosłych, ale ci nie wykazują zainteresowania ich relacjami o dziwnym domostwie. W tej sytuacji dzieciaki decydują się same przeprowadzić śledztwo. Po radę zwracają się do jedynej osoby, która ich zdaniem, może ich zrozumieć - młodego kucharza i mistrza gier komputerowych, którego zwą Czaszka.
Czaszka słyszał kiedyś o zbudowanych przez człowieka budynkach, w które przeniknęła ludzka dusza i jedynym sposobem na powstrzymanie domu od połykania wszystkiego, co znajduje się w jego zasięgu, jest uderzenie go w samo serce, czyli piec w piwnicy, który na okrągło domaga się nowego paliwa. Dzieciaki postanawiają podsunąć mu przynętę ...
12-letni D.J. zawsze podejrzewał, że z domem Nebbercrackerów po drugiej stronie ulicy, jest coś nie w porządku. Gdy dom okazuje się być oddychającym, żyjącym potworem, D.J wraz z przyjaciółmi postanawiają odkryć jego sekret i położyć kres krwiożerczym planom niebezpiecznej istoty. Bezpieczeństwo całej okolicy zależy od powodzenia ich misji.
[opis dystrybutora]