PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=203332}
6,7 40 tys. ocen
6,7 10 1 39528
4,9 12 krytyków
Popiełuszko. Wolność jest w nas
powrót do forum filmu Popiełuszko. Wolność jest w nas

Wiek ktoś jaki utwór leci w czasie zwiastuna?!?!?!?!?!

ocenił(a) film na 6
Karola

nie wiem ale tez chcialbym bo niezly kawalek...

Karola

Muzykę do filmu napisał młody, bardzo dobry kompozytor: Paweł Sydor. Warto pójść na film choćby dla samej muzyki.

joanna_sobolewska

Dla mnie (jestem muzykiem nawiasem mówiąc) brzmi to, za przeproszeniem - mówię tylko na podstawie zwiastuna - jak rubikogówno :(
Myślałem już, że to Rubik napisał "muzykę" do tego filmu i aż strasznie mi się zrobiło...

ocenił(a) film na 6
Oskar_Graf

a czy duzo sluchasz muzyki filmowej?? szczegolnie amerykanskiej ?? chyba nie...

Karola

utwór chyba jest premierowy i pewnie ukarze się na OST pytanie tylko czy ktoś się orientuje kiedy ów soundtrack się ukarze?

sparky_4

Taa szkoda tylko, że utwory ze zwiastunów w 99,9% nie występują na oficjalnym soundtracku. Dlatego nie spodziewałabym się go na tej płycie. Jak dla mnie to utwór kogoś trzeciego, piszącego muzę do zwiastunów jak X-Ray Dog, czy Immediate Music. Pytanie tylko czyj to utwór i jaki ma tytuł :/

ocenił(a) film na 7
Karola

jeden z tych utworów to rewelersi-sługa ale nigdzie w internecie nie mogę znaleźć tego utworu...

ocenił(a) film na 6
Karola

No nie mow, ze u nas wystepuje tez zjawisko robienia muzy tylko do zwiastunów bo nie uwierze... hehe

Posluchaj sobie tez Killer Tracks nie są tak dobre jak powyzsze wymienione ale calkiem niezle...

shamar

Nawet nie śmiałabym marzyć o tym, ze ktoś mógłby się u nas zająć pisaniem muzy do zwiastunów ;/ w co jak w co, ale w takie cuda nie wierzę

Mówiłam tylko jak wygląda sprawa przy produkcji zwiastunów do amerykańskich filmów i że nie ma się co spodziewać muzy z I trailera na płycie z soundtrackiem.

ocenił(a) film na 6
Karola

a to niby czemu ?

ocenił(a) film na 9
Karola