Mistrz prowokacji Morgan Spurlock, z przewrotną perfekcją, przedstawia świat product placement, marketingu i reklamy, kręcąc film sfinansowany w całości przez product placement, marketing i reklamę. Żyjemy w świecie, w którym nie da się przejść przez ulicę, żeby ktoś nie spróbował nam czegoś sprzedać. Posługując się awangardowymi środkami... czytaj dalej
Ani to smieszne, ani odkrywcze , ani ciekawe. Po filmie pomyslalem tylko by autor oddał mi 1,5h zycia. Chyba tylko on i te nędzne marki chciały na tym zarobic. Film zupełnie bez sensu.
Jak sądzicie, dlaczego?
Jeśli rozmowa wyglądała (w co wątpię) tylko tak jak przez telefon to uważam, iż mogło to być tak...
Ktoś nie do końca świadom tego co się wokół niego dzieje, zgodził się, akceptując tym samym formę reklamy. Filmu nie widział, gdzie okazało się, że autor w zasadzie wyśmiał tę markę. Co...