Jaki według was są najlepsze filmy tego reżysera? Widziałem dopiero 4 filmy...
1. Służący 8/10
2. Wypadek 7/10
3. Pan Klein 7/10
4. Posłaniec 6/10
1. Służący 8+/10
2. Pan Klein 8+/10
3. Ewa 7/10
4. Modesty Blaise 7/10
5. Zabójstwo Trockiego 6/10
Tyle widziałem, w kolejce czeka "Za króla i ojczyznę"
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Służący (1963) 7,75 12
2 Pan Klein (1976) 7,57 7
3 Sylwetki na horyzoncie (1970) 7,33 6
4 Wypadek (1967) 6,82 11
5 Posłaniec (1970) 6,75 12
6 Modesty Blaise (1966) 5,57 7
1 - Posłaniec - 8
2 - Inspektor Morgan prowadzi śledztwo - 8
3 - Służący - 8
4 - Wypadek - 8
5 - Tajna ceremonia - 8
6 - Boom - 7
7 - Romantyczna Angielka - 7
8 - Cyganka i dżentelmen - 7
9 - Zabójstwo Trockiego - 7
10 - Uciekające sylwetki - 6
11 - Kobiety, kobiety (Steaming) - 6
12 - Don Giovanni - 4
13 - Chłopiec o zielonych włosach - 4