Jaki według was są najlepsze filmy tego reżysera? Widziałem dopiero 4 filmy... 1. Służący 8/10 2. Wypadek 7/10 3. Pan Klein 7/10 4. Posłaniec 6/10
a wybitny i robiący niebanalne filmy reżyser.