W jednej ze scen Volkswagen uderza w lodziarkę i ją przewraca, ale kiedy Mike zbija tylną szybę i samochód odjeżdża, furgonetka z lodami znika.
Palec Tall Mana, który znajduje się w drewnianym pudełku jest dłuższy, niż wtedy, kiedy został obcięty.
Kiedy dozorca zostaje przewiercony przez latające kuleczki, to zaczyna tryskać z niego krew, lecz gdy kamera zmienia położenie i ukazuje nam podłogę, to widzimy, że nie ma na niej śladu krwi.
Kiedy Mike wypycha samochód na podjazd i pociąga za dźwignię jego spodnie są koloru niebieskiego, ale kiedy odchodzi od auta, jego spodnie są już brązowe.
Pod koniec filmu gdy Mike widzi Tall Mana, można zauważyć, że włosy tego drugiego są krótsze od tych, jakie miał przez cały film.
Kiedy Mike jest uwięziony w karawanie Tall Mana, widzimy jak celuje i strzela w prawą tylną oponę, aby zatrzymać samochód lecz wybucha lewa tylna opona.
W scenie, w której Mike ukrywa się w trumnie leżącej w kostnicy, widzimy jak zaczyna zerkać spod częściowo uchylonego wieka, a jego zapalniczka leży na brzegu trumny. Za chwilę pokazane jest ujęcie z góry, w którym widzimy Mike'a otwierającego wieko i wychodzącego z trumny. Gdy wyłania się z jej wnętrza jego prawa ręka widzimy, że trzyma w niej zapalniczkę, która jeszcze przed chwilą leżała na jej brzegu.
W scenie, w której Tall Man wyłamuje drzwi do domu Mike'a, w ich dolnej części widoczna jest stopa należąca do członka ekipy filmowej.
Na początku filmu, gdy Mike robi sobie przejażdżkę na motocyklu po cmentarzu, to w trawie za nim są widoczne ślady przyczepy holującej motor.
Kiedy Jody, w ramach przygotowań do ostatecznego pojedynku w kostnicy, chowa do kieszeni Colta M1911A1, mówi Mike'owi, że pistolet ten jest oficjalną bronią armii. Jednak pistolet jest chromowany, a wojsko nie było zaopatrywane w broń z takim wykończeniem.
Można zauważyć pręcik poruszający palcem, gdy ten leży w pudełku.
Kiedy zatrzaskują się drzwi na palcach Tall Mana, widać wyraźnie, że nie są to prawdziwe palce.
Po tym jak Reggie uzyskuje fizyczne połączenie między dwoma węzłami w bramie, upada do tyłu na podłogę. W wersji panoramicznej filmu, liny użyte do wciągnięcia go z powrotem, są na krótko widoczne, kiedy spada.
Gdy Tall Man wpada do dołu i chwyta się krawędzi by z niego się wydostać, ziemia wokół dołka porusza się.
Pod koniec filmu Tall Man wpada do dołu, o którym Jodie mówi, że jest na "1000 stóp głęboki", lecz wykopana kupka ziemi i kamieni leżąca nieopodal, jest zbyt mała jak na taką głębokość.
Gdy palec przemienia się w muchę i odfruwa znad śmietnika, przelatując nad głową Reggiego, widać wtedy wyraźnie linkę użytą do sterowania owadem.
Kiedy latające kula uderza dozorcę w czoło, widać druty przymocowane do niej z przodu, które utrzymywały ją w górze.
Podczas pościgu samochodowego, Mike krzyczy, że nikt nie kieruje samochodem jadącym za nimi, jednak niektóre ujęcia kręcone w słabym świetle ujawniają, że pojazd prowadzi wysoki mężczyzna.
Judy strzela ze swojego Colta, jednak nie wypadają z niego łuski.
Kiedy Mike ucieka z objęć dozorcy, gryząc go w rękę, rana mocno krwawi, a jego twarz pokrywa się krwią. Kilka chwil później, gdy kamera robi najazd na Mike'a, po tym jak dozoraca zostaje zabity przez kulę, po krwi na jego twarzy nie ma najmniejszego śladu.
Posesja, w której mieści się dom pogrzegowy, została wykorzystana również w filmach "Spalone ofiary" (1976) i "Zabójczy widok" (1985).
Zdjęcia do filmu kręcono w Los Angeles, Oakland, Alhambra i Julian (Kalifornia, USA).
Tytuł w Australii został zmieniony na "The Never Dead", aby nie mylić filmu z popularną australijską komedią erotyczną "Fantasm" (1976).
Robiący wrażenie wygląd wnętrza mauzoleum został tak na prawdę stworzony ze sklejki i plastycznego papieru w kolorze marmuru.
Efekt kuli to proste efekty specjalne. Kula była "prowadzona" przez żyłkę rybacką na rogu. Rzucano ją zza kamery. Następnie ujęcie puszczano od tyłu. Podobnie nakręcono scenę, gdy kula przyczepia się do głowy człowieka - najpierw ją przyczepiono, potem nagrano jak się odrywa, a całość puszczono od końca.
Sequele do tego filmu są robione w formie komiksów.
Można odnaleźć w filmie kilka nawiązań do "Duny" Franka Herberta m.in. bar Dune, czy scenę, gdy Mike wkłada rękę do czarnego pudełka.
Zdjęcia do filmu kręcono od 17 listopada 1977 roku do 3 listopada 1978 r.