W pierwszym dev diary było powiedziane, że odwiedzimy miejsca które dobrze znamy z poprzednich gier. Patrzę sobie na mapkę z drugiego Wieśka i widzę, że blisko Novigradu jest zamek La Valetów i cała okolica którą odwiedzaliśmy w drugiej części. Może odwiedzimy także Flotsam? Wyzima zresztą też nie jest daleko i jej okolice znane z pierwszej części także możemy odwiedzić. Pytanie gdzie będą Ziemie Niczyje? Może to właśnie będą tereny z W1 i W2? W końcu to tereny zapalne i nie zdziwiłbym się gdyby tak właśnie było a Temeria jest pozbawiona przecież króla. No i ostatnie screeny mogły prezentować Podgrodzie, bo w oddali się jakieś miasto majaczyło. Może Stara Wyzima?
Na mapce nie widzę nigdzie Skellige. Pewnie w grze będzie małe przekłamanie i Redania będzie mniejsza a Skellige będzie na północ od Novigradu, chyba, że Skellige wchodzi w skład Redani i pod wpływem wojennej zawieruchy się od niej odłączy. Ale nie znam się za bardzo na wiedźmińskiej geografii.
Inna teoria jest taka, że Redzi odświeżą mapkę i uwzględnią nowy układ z W3.
Tylko, że Skelige to nie państwo leżące na lądzie tylko na archipelagu nieopodal Cintry.
http://wiedzmin.wikia.com/wiki/Skellige
Ok, dzięki. Szukałem bardziej na północy i przez myśl mi nie przeszło, że będzie leżeć bardziej na południu ;P
Pojawienie się Sezonu Burz pomieszał trochę szyki REDom. Pojawia się tam takie państewko jak Emblonia, ulokowane w ramionach rzeki Pontar. To tam najprawdopodobniej będzie Ziemia Niczyja.
Flotsam, na pewno nie, za daleko na wschód. Mapka do W2 zawiera błędy archipelag Skellige jest za wysoko, w rzeczywistości jest bliżej wybrzeży Cintry.
Czy Wyzima? Wątpliwe.
Ale na 80% Kaer Morhen ^^
Jeśli chodzi o Sezon Burz to twórcy powiedzieli, że książka ukazała się zbyt późno by uwzględnić jakieś większe zmiany. Pojawią się jedynie niewielkie nawiązania. Poza tym Sapkowski przecież nie uznaje gier, więc i Redzi nie muszą się aż tak bardzo wiernie trzymać książek.