Ocena tylko ze względu na sentyment do poprzednich części. Generalnie męczarnia niesamowita. No i Pazura grał jakby chciał a nie mógł. No cóż, wypadało obejrzeć jak się widziało poprzednie dwie duużo lepsze części. No i to zakończenie, wszystko łopatologicznie wyjaśniające, jakbyśmy byli jakimiś downami. czuwaj!
wybacz, że niekoniecznie do tematu nawiązuje ale mam pytanie które dręczy mnie całą trylogię mianowicie jaki to był wywiad czy po prostu był to wywiad wojskowy (SWW) czy agencja wywiadu (AW) czy może ABW ?
Hm, chyba wywiad wojskowy, choć nie znam się jak ktoś jest byłym, agentem niech to lepiej wyjaśni:D.
wywiad wojskowy też może być, bo generał matejewski w ostatnim odcinku 3 oficera miał taką rogatywkę z symbolami typowymi dla wywiadu wojskowego chociaż może to być AW bo tam też są takie same stopnie jak w wywiadzie wojskowym.