PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=10031672}

Monique Olivier: Asystentka diabła

L'Affaire Fourniret: Dans la tête de Monique Olivier
2023
6,4 1,1 tys. ocen
6,4 10 1 1109
Monique Olivier: Asystentka diabła
powrót do forum serialu Monique Olivier: Asystentka diabła

Ten zwrot akcji jest najlepszy w tym dokumencie. Praktycznie przestawia nasze postrzeganie zbrodniarki o 180 stopni.
Daruję sobie analizę chorych umysłów, ale moją uwagę zwróciło badanie IQ tej Monique. Zastanawiam się jak to jest, że osoba, której wyniki badań IQ dają 132 (tylko 2% Francuzów ma wyższe) nie potrafi po prostu udawać głupiej i zdać testy na niższe IQ. Gdybym był taki mądry, starałbym się oszukać testy. Nie znam się, może nie da się ich oszukać, bo na ogół każdemu zależy na jak największym wyniku.

mordachamordasinski

Ale osobami z wysokim IQ też można manipulować,mnie dziwi ten fragment, że była inteligentna,więc jak mógł nią manipulować.

KisssEw

Tutaj sprawa jest bardziej skomplikowana. Człowiek inteligentny może też być wycofany i słaby psychicznie. Oczywiście nie rodzi się taki, życie i środowisko często do tego doprowadza. Inteligencja nie daje wszechmocy.

AdamDz_2

Ja to wiem, ale jest tam fragment ekspertów, którzy wątpią, że on mógł nią manipulować, bo była inteligentna ponad przeciętną. Również fragment o tym,że była toksyczna,bo manipulowała ludźmi pragnąć ich uwagi.To,że teraz jest toksyczna nie zmienia to faktu, że wcześniej musiała taka być, żyła kilkanaście lat z mordercą z czasem człowiek sam przesiąka toksycznością w której żyje przez lata.

KisssEw