W różnych scenach zmienia sie kolor 180SX'a Kenji'ego z białego na czerwony.
Podczas wyścigu z AE86, S14 Kenty zmienia kolor z pomarańczowego na czarny i po chwili wraca do pomarańczowego.
Emblemat na przednim zderzaku AE86 Takumi'ego zmienia sie z "Trueno" na "Toreno" poprzez odcinki całej serii.
Keiichi Tsuchiya, dobrze znany w Japoni jako "Drift King" i pioniera w dziedzinie driftu wystąpił gościnnie w 24 odcinku podczas rozmowy telefonicznej z Bunta Fujiwarą.
Przez całą serię, postacie używają kodów podwozia, aby odnieść się do konkretnych samochodów zamiast używać ich najczęściej używanych nazw. To jest wspólny do drifterów slang aby łatwo można było odnieść się do konkretnego samochodu i jego daty produkcji. S13 odnosi się do RPS13 SR20DET Nissan Silvia (przeznaczonego tylko na rynek japoński) produkowanego w latach 1989-1994. Silvia wykonana między 1995 i 1998 rokiem to S14 a od 1999 do produkowanych obecnie - S15. R32 odnosi się do BNR32 Nissan Skyline (przeznaczonego także tylko na rynek japoński) wykonywanego w latach 1989-1994. FC odsyła do FC3S Mazda RX -7 produkowanego od 1986 do 1992 roku. FD natomiast odsyła do FD3S Mazda RX -7 wykonywanego od 1992 do 2002. EG6 odnosi sie do EG6 Honda Civic hatchback (3-drzwiowy) produkowany w latach 1992-1995. No i najważniejszy, 86 (albo "Eight-Six") odsyła do AE86 Toyota Sprinter Trueno, znany w USA jako Toyota Corolla GTS, wykonywanego w latach 1983-1986 (Trueno jest także znany jako hachi-roku, "hachi" i "roku" są japońskimi słowami "osiemdziesiąt" i "sześć").
Nissan 180SX, którym jeździ Kenji jest odmianą Nissana Silvii w wersji hatchback. Te samochody mimo że były przeznaczone tylko na rynek japoński, są znane też w USA. Jednakże kiedy Silvia i 180SX dotarły do Stanów, zmienili turbodoładowane dwu litrowe silniki SR20DET na 2,4 l pod nazwą KA24E i zmienili nazwę na Nissan 240SX. Wbrew faktowi, że Silvia (w wersji coupe) przyszedł z projektorowymi przednimi światłami, 240SX coupe miały montowane otwierane do góry światła jak w 180SX.
W komiksie na drzwiach od strony kierowcy były umieszczone markowe naklejki (tzw.lista sponsorów) - Bomex, Greddy, HKS, itp. Studio animacji nie otrzymało pozwolenia dla użycia tych nazw i zastąpiono je naklejkami m.in. Max Speed, Shift Down.
Góra Myogi, gdzie Keisuke i Nakazato staczają swój pojedynek, słynie z jazdy motorowej (a nie z driftingu). Oficjalne wyścigi motorowe odbywają sie w Myogi corocznie.
We wczesnych odcinkach dużo samochodów nie ma właściwego oznakowania albo niektóre z nich zostały znacząco zmieniony (najbardziej godne uwagi są "Trueno" na przodzie AE86 Takumi'egi i w Nissanie Nakazato zapomniano o napisie "Skyline" na tylnym zderzaku i innym emblemacie GT-R). Powodem nie jest brak pozwolenia od producentów samochodów. Później oznakowania zostały poprawiony i wszystkie samochody miały właściwe emblematy. Jednakże w scenach gdzie jest odwołanie do starszych epizodów oznakowania samochodów są poprawne chociaż pierwotnie tak nie było.